نماینده لارستان گفت: کلید پیشرفتِ ایران اسلامی، تولید است.تحقق این موضوع که مطالبه رهبر انقلاب در سال‌های گذشته و سال جاری از مسئولان و کارگزاران نیز است، نیازمند انجام اقدامات مهم و ضروری است. از این رو اخذ مجوزهای لازم در راستای رونق تولید برای حوزه انتخابیه در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۵۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ 14 April 2021

به گزارش تابناک فارس: حسین حسین زاده درباره تحول صنعتی و انرژی محور در حوزه انتخابیه،گفت: بهترین مسیر برای توسعه و پیشرفت حوزه انتخابیه توسعه انرژی‌محور است. بدین منظور هم باید صنایع مادر و هم صنایع پایین‌دست پتروشیمی در جای جای منطقه ایجاد شود. در خصوص صنایع مادر، مجوز ساخت دو کارخانه کنسانتره سنگ آهن و کربنات سدیم اخذ شده که عملیاتی شدن آن نیازمند مشارکت بخش خصوصی با دولت است.

او ادامه داد: در رابطه با صنایع پایین‌دست نیز مجوز ساخت 5 طرح صنعتی دریافت شده است. در ادامه نیز به صورت زنجیروار جهت تکمیل زنجیره‌ی ارزش صنایع پایین‌دست پتروشیمی می‌توان ده‌ها مجوز دیگر اخذ و طرح‌های صنعتی را احداث کرد.

نماینده لارستان افزود: صنایع پایین‌دست پتروشیمی فرصت بسیار خوبی برای توسعه منطقه، اشتغال‌زایی و سودآوری برای بخش خصوصی و سرمایه‌داران منطقه هستند. ضمن اینکه در کنار ایجاد این صنایع، می‌توان مجوزهای دیگر را هم کسب کرد و شاخص‌های توسعه را ارتقا بخشید که این طرح‌ها قابلیت اجرا در جای‌جای مناطق حوزه انتخابیه را دارند، مطابق با شرایط جغرافیایی منطقه است و نیازمند مصرف کمترین میزان آب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار