یاسوج- رئیس کمسیون نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۰۰ تن روغن برای واحدهای صنعتی و صنفی در استان تامین شده است.
کد خبر: ۹۵۶۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸ 14 April 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان ، تیمور موسویان در اولین جلسه کمسیون نظارت استان افزود: قیمت هر کیلوگرم شکر ویژه واحدهای صنعتی و صنفی نیز ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان است که این واحدها به هر میزان نیاز داشته باشند تحویل آنها می شود.

وی با بیان اینکه به استناد مصوبه کمیسیون نظارت و سازمان های صنفی استان کهگیلویه و بویراحمد و نرخ‌ پیشنهادی که در کارگروه قیمت گذاری تنظیم بازار مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت، قیمت‌های زولبیا و بامیه در استان به تصویب رسید، گفت: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک ۳۶ هزار تومان است و عرضه کنندگان زولبیا و بامیه باید در هر کیلوگرم ۷۰۰ گرم زولبیا و ۳۰۰ گرم بامیه تحویل مشتری دهند.

رئیس کمسیون نظارت بر سازمانهای صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: قیمت اعلام شده پس از بررسی های لازم و استعلام از برخی استان‌ها از جمله استان‌های همجوار مشخص شد و از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی و یا تقلب و تخلف مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار