رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: توزیع ۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع کالای اساسی شامل شکر، روغن، گوشت و برنج ویژه ماه مبارک رمضان در استان آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳ 14 April 2021

ایرج موفق با بیان اینکه و نگرانی در زمینه کمبود این اقلام وجود ندارد، افزود: سهم استان از اقلام مختلف کالای اساسی ماه مبارک رمضان جذب شد که شامل برنج، شکر، روغن و گوشت قرمز و گوشت مرغ است.

وی ادامه داد: در اجرای طرح ویژه تنظیم بازار ایام ماه مبارک رمضان ۲ هزار و ۱۰۰ تن برنج، یک هزار و ۶۰۰ تن شکر، ۲ هزار و ۳۰۰ تن روغن و ۱۶۸ تن گوشت قرمز، و در مراکز عرضه استان توزیع شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان اظهار داشت:در زمان حاضر ۲ هزار و ۱۰۰ تن سهمیه برنج استان جذب و ذخیره و حدود ۸۰۰ تن بین شهرستان ها توزیع شده و ۸۰۰ تن برای عرضه در مرکز استان در حال توزیع بین فروشگاه ها و صنوف خرده فروشی است.

وی اضافه کرد: بر اساس پیگیری‌های انجام شده حدود یک هزار و ۶۰۰ تن شکر به استان تخصیص پیدا کرد و در بسته‌های یک کیلویی و سه کیلویی موجود است.

موفق بیان کرد: شرایط مناسبی از حیث ذخیره سازی و توزیع شکر در استان اصفهان وجود دارد و در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و صنوف و فروشگاه‌های شهر بصورت بسته بندی در حال توزیع است.

وی خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۳۰۰ تن روغن به استان اختصاص یافت که در زمان حاضر حدود یک هزار و ۵۰۰ تن آن بین شهرستان‌ها توزیع شده و حدود ۸۰۰ تن موجود است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: با فعال شدن کارخانه گلبهار روزانه حدود ۱۵۰ تن روغن در استان تولید می‌شود و از این نظر هم مشکلی در اصفهان وجود ندارد.

وی افزود: حدود ۱۶۸ تن گوشت قرمز هم به استان  تخصیص یافت که سهمیه مناسبی است و در زمینه مرغ هم حدود ۵۷۰ تن کشتار شبانه انجام شده و روزانه ۴۵۰ تن گوشت مرغ توزیع خواهد شد.

به گفته وی شرایط توزیع و عرضه مرغ در استان مناسب است و در فروشگاه های خرده فروشی هم با قیمت یارانه ای و مصوب توزیع می‌شود.

موفق با بیان اینکه شرایط استان اصفهان در زمینه تامین کالاهای اساسی مطلوب است و بر اساس پیگیری‌های انجام شده سهمیه‌ها مازاد گرفته و ذخیره سازی هم انجام شد، تاکید کرد: همه اقلام و کالاهای اساسی در استان ذخیره سازی شده و برنامه توزیع و ذخیره سازی آنها بصورت منظم در حال انجام است و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار