رئیس پلیس راهور استان با اشاره به تداوم محدودیت تردد خودروهای با پلاک غیربومی در استان‌های قرمز و نارنجی گفت: از ابتدای اجرای محدودیت‌ها تاکنون ۸۹۸۵ خودرو در استان البرز جریمه یک میلیون تومانی شده‌اند.
کد خبر: ۹۵۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶ 22 April 2021

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ غلامعلی شرق گفت: با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در استان‌های نارنجی و قرمز کرونایی، پلیس راهور افراد متخلف را از طریق دوربین‌های ثبت تخلف شناسایی و جریمه می‌کند.

وی با بیان اینکه در دورانی که رنگ بندی استان البرز نارنجی بود ۷۴۷۲ خودرو متخلف جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند، افزود: همچنین از زمان قرار گرفتن استان در بین استان‌های قرمز، ۸۹۸۵ خودرو در استان البرز جریمه یک میلیون تومانی شده‌اند.

رئیس پلیس راهور استان البرز اظهار کرد: این جریمه‌ها برای خودروهای غیر بومی توسط دوربین‌های ثبت تخلف و تمام گشت‌های پلیس راهور اعمال می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: باتوجه به تصویب کمیته ملی کرونا در استان، طرح منع تردد ازساعت ۲۲ تا ۳ صبح درمناطق مختلف استان البرز همچنان تداوم داشته و از شروع طرح تا کنون ۶۲۵ هزار و ۲۴۰ خودرو متخلف اعمال قانون شده‌اند.

سرهنگ شرق خاطرنشان کرد: تمام ورودی و خروجی‌های استان توسط دوربین و ماموران پلیس کنترل می‌شود و در صورت تردد خودروهای با پلاک غیر بومی و خروج پلاک‌های بومی برابر مقررات با افراد خاطی برخورد می‌شود .

این مقام انتظامی تاکید کرد: چنانچه رانندگانی شهروند استان البرز هستند اما پلاک خودرو آنها مربوط به استان‌های دیگر است هرچه سریعتر نسبت به تغییر پلاک خودرو بر حسب محل سکونت خود اقدام کنند .

رئیس پلیس راهور استان البرز در پایان گفت: تلاش شبانه روزی پلیس و سایر دستگاه‌ها برای حفظ سلامت مردم است و از شهروندان عزیز درخواست داریم با رعایت محدودیت‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی، یاریگر کادر درمان و پلیس در کنترل ویروس کرونا باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار