مقدم با اشاره به اهمیت رعایت فاصله گذاری اجتماعی به منظور مقابله با بیماری کرونا گفت: تاریخ انقضاء کارت های بانکی تا پایان سال جاری بدون مراجعه شهروندان تمدید می شود.
کد خبر: ۹۶۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳ 29 April 2021

تاریخ انقضاء کارت های بانکی تا پایان سال جاری بدون مراجعه شهروندان تمدید می شود

به گزارش «تابناک البرز» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: نشست های متعدد قرارگاه عملیاتی مبارزه با بیماری کرونا به صورت روزانه با هدف بررسی روند پیگیری های مسئولان در زمینه کاهش میزان شیوع بیماری کرونا از ابتدای این بیماری تا به امروز همواره در جریان است. 

وی با اشاره به اهمیت رعایت قوانین بهداشتی از طرف شهروندان بیان کرد: تصمیم گیری به منظور تمهیدات اجرایی با هدف کاهش میزان حضور مردم در جامعه، همچنین اجرای برنامه مدون برنامه ریزی شده با هدف پیگیری از شیوع بیشتر بیماری از جمله اهداف اجرایی این ستاد است.

وی اظهار کرد: شهروندان می توانند به منظور نقل و انتقال الکترونیکی مبالغ پرداختی خود در قسمت سال ۲ عدد صفر و در قسمت ماه عدد ۱۲ را درج کنند سپس عملیات بانکی کارت خود را که تاریخ تمدید آن تا سال جاری به صورت خودکار انجام شده است را انجام دهند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: استان البرز همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد به همین منظور ضروری است شهروندان در جریان ورود موج چهارم کرونا نسبت به رعایت قوانین بهداشتی بیش از گذشته توجه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار