معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: ویژه برنامه های آیین معنوی شب های قدر در بستر شبکه آموزشی شاد برای دانش آموزان این استان پخش می شود.
کد خبر: ۹۶۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 03 May 2021

️به گزارش «تابناک البرز» فرشته فهمیده اظهارداشت: شب قدر، شب نور، رحمت و شب نزول قرآن و مطلع خیرات و سعادات و هنگام نزول برکات و سرآغاز زندگی نوین بشر و مبدا تحول و تاریخ کمال واقعی انسان‎ها است.

وی با بیان اینکه به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا امکان حضور همه دانش آموزان، والدین و فرهنگیان درمساجد و بقاع متبرکه استان البرز وجود ندارد لذا احیا شب های قدر در بستر شبکه شاد این استان برنامه ریزی و اجرایی شد.

معاون  پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز اضافه کرد: ترویج فرهنگ دینی در بین جامعه هدف آموزش و پرورش مهمترین هدف این برنامه معنوی را تشکیل می دهد.

وی گفت: قرآن، عترت و نماز سه منشور نورانی دین مبین اسلام و مشرف بر زندگی ما هستند که باید همواره به عمل به این آموزه ها پایبند باشیم لذا با اجرای برنامه های فرهنگی و معنوی در حوزه آموزش و پرورش می کوشیم تا دانش آموزان با این سه منشور آشنایی بیشتری پیدا کنند و انس بگیرند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز ادامه داد: این آیین معنوی به صورت پخش زنده در کانال معاونت پرورشی و فرهنگی در شبکه شاد ساعت ۲۲ شب های قدر با مشارکت آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج برگزار میشود تا خانواده های دانش آموزان و فرهنگیان استان در خانه هایشان احیا کنند.

وی افزود: این برنامه معنوی با همراهی فرهنگیان قاری قرآن کریم و معاون فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد کشور برگزار می شود.

فهمیده عنوان کرد: درآیین معنوی شب های قدر دعاهایی از جمله "جوشن کبیر"، و "ابوحمزه ثمالی"  که با هدف یادآوری لطف، گذشت، رحمت و بخشش بی‌پایان خدای مهربان سفارش شده نیز قرائت می شود.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار