سر‌پرست معاونت گردشگر‌ی البرز گفت: کمیسیون فنی به شکایات مسافر‌ان از دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری رسیدگی می‌کند.
کد خبر: ۹۶۱۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹ 06 May 2021

به گزارش «تابناک البرز» مرتضی نیک‌رو، سر‌پرست‌ معاونت گردشگر‌ی البرز گفت: به تعدادی از شکایت مسافر‌ان از دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگر‌ی در البرز رسیدگی شد.

سر‌پرست‌ معاونت گردشگر‌ی البرز در ادامه با اشاره به لزوم ارتقا‌ی خدمات ارائه شده در راستا‌ی جلب رضایت‌ مسافر‌ان و گردشگر‌ان افزود: در مجموع با بررسی مستندات موجود و نظر کار‌شناسان و با توجه به کاستی در نحوه ارائه خدمات تور‌ها‌ی گردشگر‌ی، عدم رعایت کامل دستور‌العمل‌ها‌ی بهداشتی، افزایش نرخ خارج از مصوبات قانونی و ... برخی از دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگر‌ی به پرداخت جریمه نقدی محکوم شده و برخی نیز از اتهامات وارده تبرئه شدند.

او افزود: گردشگر‌ان و مسافر‌ان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه و تخلف از طرف واحد‌های خدمات‌رسان در حوزه گردشگری استان می‌توانند با مراجعه حضور‌ی به اداره‌کل میر‌اث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز و یا تماس با شماره تلفن ۳۲۸۲۹۱۱۳_۰۲۶ شکایات خود را مطرح کرده تا در اسرع وقت از طرف کار‌شناسان مربوطه پیگیر‌ی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار