واکنش فرماندار بویراحمد به تعدد ستادهای کاندید ریاست جمهوری+ فیلم

احمدی : نامه‌ای با امضای آقای نیکزاد رئیس ستاد مرکزی « سید ابراهیم رئیسی» به وزارت کشور ارسال شده، تنها آن نامه برای مجوز برپایی ستاد ملاک تصمیم گیری است.
کد خبر: ۹۶۹۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶ 08 June 2021

واکنش فرماندار بویراحمد به تعدد ستادهای کاندید ریاست جمهوری+ فیلم

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در نشست ستاد کرونای شهرستان بویراحمد بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید شد و فرماندار بویراحمد خواستار نظارت دقیق‌تر بر باغات تفریحی شد.
رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان بویراحمد با بیان اینکه همه‌ی دغدغه ما سلامت مردم است، افزود: بیش از چندین ماه باغات آبشار یاسوج تعطیل هستند و نمی‌توانند فعالیت کنند؛ اگر این منوال ادامه پیدا کند شرایط اقتصادی اصناف بسیار دشوار می‌شود از طرفی این باغات پنهانی و زیرزمینی و مخفیانه فعالیت می‌کنند که این معضلات امنیتی و اخلاقی ایجاد خواهد کرد.
مجید احمدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تا کنون به شوراهای شهر اجازه برپایی ستادهای انتخاباتی را نداده‌یم و هیچ نامزدی حق تشکیل ستاد را ندارد.
وی در خصوص رئیس ستاد مرکزی «رئیسی» در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: نامه‌ای با امضای آقای نیکزاد رئیس ستاد مرکزی « سید ابراهیم رئیسی» به وزارت کشور ارسال شده، تنها آن نامه برای مجوز برپایی ستاد ملاک تصمیم گیری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار