استاندار البرز با تاکید براینکه در شرایط کنونی یکی از مهمترین دغدغه های فعالان اقتصادی استان به ویژه تولیدکنندگان و صنعتگران، تامین برق است گفت: برای تحقق این امر ضمن دیدار با وزیر نیرو قول مساعد وی برای حل این مشکل را گرفتیم.
کد خبر: ۹۷۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷ 17 June 2021

مشکل تامین برق صنایع تولیدی البرز مرتفع می‌شود

به گزارش «تابناک البرز» عزیزالله شهبازی با اشاره به نشست مشترک با وزیر نیرو که در محل وزارت نیرو صورت گرفت گفت: صنایع و تولیدکنندگان البرزی در ابعاد ملی خدمات ارائه می دهند وبا توجه به اینکه موضوعات البرز و تهران بسیار در هم تنیده هستند از این رو صاحبان صنایع در استان انتظار دارند شرایط برابری داشته باشند.

وی ادامه داد: برخی واحدهای صنعتی و تولیدی استان به دنبال ژنراتور برای تامین برق هستند که نیاز است موانع واردات این امکان رفع شود.

شهبازی گفت: جای خرسندی دارد که اولین پروژه پست 400 کیلوولت البرز در باغستان کرج به سرعت در حال پیشرفت است و عملیات اجرایی پست 400 کیلوولت زکی آباد نیز در دستور کار قرار گرفت.

استاندار البرز از قول مساعدت وزیر نیرو در خصوص حل مشکل تامین برق صنایع و تولیدکنندگان البرز خبر داد و گفت: دکتر اردکانیان جهت واردات ژنراتور برای تولیدکنندگان و صنایع البرز نیز قول رایزنی با وزیر صمت را داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار