مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت: رأی اولی های این استان با به نمایش گذاشتن بینش سیاسی و ولایت مداری خود در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰،سنگ تمام گذاشتند.
کد خبر: ۹۷۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶ 19 June 2021

به گزارش «تابناک البرز» سالار قاسمی گفت: بینش رأی اولی های استان البرز درخلق نخستین حماسه سیاسی حضور انتخاباتی « من رأی می دهم » قابل تحسین است.

وی بیان داشت: بزرگترین رخداد سیاسی سال ۱۴۰۰ در حالی رقم خورد که شور و اشتیاق وصف نشدنی رای اولی ها برای اعلام حضور در عرصه مشارکت های سیاسی، تنور انتخابات را در شعبه های مختلف اخذ رأی در این استان داغ تر کرد.

قاسمی با اشاره به اینکه رای اولی ها که نخستین حضور در انتخابات و نقش آفرینی مستقیم در تعیین سرنوشت خویش و آینده کشور را تجربه کردند، خاطرنشان کرد: در روز ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ رأی اولی ها حضوری پررنگ، فعال، مشتاقانه و پرشور را در صفوف شعب اخذ رای به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: رأی اولی های البرز با شرکت درانتخابات بلوغ سیاسی خود را جشن گرفتند و با حضورشان هیجان و شوق وصف ناپذیری درشعبه های اخذ رأی ایجاد کردند.

قاسمی بیان داشت: درنخستین انتخاب سیاسی رأی اولی ها در واقع نخسین پیام جرقه های مطالبه گری و خواستن را به نامزدهای انتخاباتی بویژه ریاست جمهوری انتقال داده شد.

وی یادآورشد: رأی اولی ها نسل جدیدی از انقلاب با دیدگاه ها و سلایقی متفاوت هستند که در انتخابات ۲۸ خرداد ماه همگی به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

وی گفت: در انتخابات ۲۸ خرداد، ۳۰ هزار و ۲۰۰ رای اولی استان البرز که سرمایه های واقعی سیاسی و اجتماعی این دیار هستند با رویکرد آگاهانه شرکت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: رأی اولی های این استان در انتخابات دوره سیزدهم و ششم شهر و روستا شرکت کردند تا رنگ جوهر در شناسنامه آنان که نشان از مشارکت در حق تعیین سرنوشت دارد برای اقتدار ایران عزیز رنگین شود.

وی تاکید کرد: انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی است و جایگاه و مسیر حرکت دولت و ملت را مشخص می‌کند.

استان البرز ۴۷۳ هزاردانش آموز دارد.

استان البرز دارای هفت شهرستان  تابعه و جمعیتی حدود سه میلیون نفر است که از این تعداد یک میلیون و ۷۸۰ هزار نفر از جمعیت این استان واجد شرایط رای دادن بودند.

یک هزار و ۱۱۴ شعبه ثابت و ۴۹ شعبه سیار در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و تیره‌های عشایری امروز ۲۸ خردادماه همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران آرای مردم استان البرز را جمع آوری کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار