مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز از افزایش چشمگیر بیمه شدگان اجباری در استان در سال 99 خبر داد.
کد خبر: ۹۷۲۴۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵ 20 June 2021

به گزارش «تابناک البرز» حسین فلاح نژاد اظهار کرد: علیرغم مشکلات ناشی از شیوع کرونا تعداد بیمه شده های اجباری استان که  آمار آن از مهمترین و دقیق ترین امار در خصوص  فرایندهای اقتصادی است در حال حاضر در حال رشد است و تاکنون به 317 هزار نفر بر اساس سامانه های تامین اجتماعی رسیده است.

وی افزود:  از بهمن  1398 تا به امروز چیزی حدود 20 هزار نفر به تعداد بیمه شده های اجباری افزوده شده و نرخ بیکاری استان هم به  تبع آن کاهش یافته و امیدواریم با تلاش هایی که صورت می گیرد در سالجاری کاهش چشمگیری در نرخ بیکاری استان شاهد باشیم.

این مسئول همچنین از رتبه برتر و نخست کشوری عملکرد اداره کل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی و دستگاه های زیر مجموعه این وزارت خانه در استان در سال 99  خبر داد و ابراز کرد : بر اساس اعلام گزارشات آماری واحد فناوری و امار و عملکرد وزارت تعاون ،کار ورفاه اجتماعی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر استان ، رتبه اول افزایش بیمه را در اردیبهشت 1400 کسب کرد.

فلاح نژاد در پایان گفت: همچنین اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان نیز در بین استان های کشور و بر اساس فرآیند مقایسه ای عملکرد در حوزه های مختلف بین استان های کشور در گروه دوم استان ها در سال 99 حائز رتبه برتر کشور شد و در این راستا سایر دستگاه های زیر مجموع استان نیز دارای رتبه های شایسته کشوری در سال گذشته بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار