رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، گفت: با تلاش تیم امداد و نجات سازمان، ۲۱ نفر در قالب ۵ خانواده (۱۲نفر آقا و ۹ نفر خانم) گرفتار شده در رودخانه سرجوب حصار ،بعد ازآبگیر بیلقان نجات یافتند.
کد خبر: ۹۷۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳ 21 June 2021

به گزارش «تابناک البرز» عباس وحیدی گفت: عصر روز گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گرفتار شدن چند خانواده که به علت افزایش دبی آب اتفاق افتاده بود به مرکز آتش نشانی گزارش شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج ادامه داد: طبق گزارش‌ها این حادثه در اثر بی احتیاطی خانوارها زمان برگشت در وسط رودخانه رخ داده است که  بلافاصله تیم‌های  امداد و نجات سازمان از ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در این حادثه نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در قالب دو تیم عملیاتی، ۲ دستگاه خودرو به فرماندهی (مسؤول ایستگاه) با بهره گیری  از تجهیزات نجات، تلاش و جدیت خوشبختانه موفق شدند به افراد گرفتار شده دسترسی پیدا کنند و نفرات  را از غرق شدگی نجات داده و آنها را به محل امن انتقال دهند.

وی افزود: سامانه ۱۲۵ آتش نشانی به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای عملیاتی این  سازمان، در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به همشهریان  هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار