استاندار تهران گفت: طرح توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی استان تهران که همواره به لحاظ قانون شعاع ۱۲۰ کیلومتر عملیاتی نمی شد، سرانجام بعد از پیگیری های مستمر با لغو شدن این قانون، ظرف دو هفته آینده اجرایی و به دستگاه های مربوطه ابلاغ می شود.
کد خبر: ۹۷۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳ 23 June 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از استانداری؛ انوشیروان محسنی بندپی در هفتاد و پنجمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به پیگیری های سه ساله صورت گرفته از سوی تیم اقتصادی استانداری تهران برای اصلاح قانون منع استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری پایتخت اظهار داشت: این قانون در سال هایی که کشور در جنگ اقتصادی است به شدت ضد تولید بوده و اصلاح این قانون مطالبه همه صاحبان صنایع در استان تهران است.

وی ادامه داد: پیگیری های مستمری از سوی استانداری تهران برای اصلاح مفادی از این قانون از مجموعه سازمان محیط زیست کشور و هیات دولت صورت گرفت.

استاندار تهران عنوان کرد: طرح توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی استان تهران که همواره به لحاظ قانون شعاع ۱۲۰ کیلومتر عملیاتی نمی شد، سرانجام بعد از پیگیری های مستمر ظرف دو هفته آینده اجرایی و به دستگاه های مربوطه ابلاغ می شود.

به گزارش ایرنا، در این سال های اخیر بسیاری از واحدهای صنعتی و تولیدی در استان تهران بدلیل قانون شعاع ۱۲۰ کیلومتری معطل مانده و با لغو این قانون شاهد افزایش واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان در سال رفع موانع تولید باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار