نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام مشروعیت قانون گذاری مجلس را منوط به تایید شورای نگهبان دانست و گفت: افرادی که بر انتخابات نظارت می کنند، باید ذینفع نباشند.
کد خبر: ۹۷۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳ 18 July 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار  در دیدار با اعضای دفتر هیات نظارت بر انتخابات استان ایلام اظهار داشت: احراز صلاحیت شورای نگهبان برای مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان و ریاست جمهوری جایی است که تنش زا می شود.

وی یادآور شد: کسی باید بر انتخابات نظارت کند که ذینفع و ذی ضرر نباشد که شورای نگهبان این خاصیت را دارد و در این تاکنون بخوبی عمل کرده است.

امام جمعه ایلام ادامه داد: نماینده مجلس به عنوان ناظر انتخابات شورای شهر، نسبت به کسانی که برای او کار کرده اند، نمک گیر هستند که این یک آفت بزرگ است.

کریمی تبار تاکید کرد: زمانی قانون گذاری قوه مقننه مشروعیت پیدا می کند که شورای نگهبان آن را تایید کند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: اگر چنانچه شورای نگهبان دشمن نداشته باشد و کسانی که آنجا کار می کنند مورد تهدید و تطمیع قرار نگیرند، معلوم است که کارشان بی خاصیت است.

وی بیان کرد: جایگاه شورای نگهبان کسی را می خواهد که سرزنش و تهدید دیگران در آن تاثیری نداشته باشد و تنها به قانون عمل کند.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: برای تایید صلاحیت، برخورد با کسانی که ظاهرالصلاح هستند و پرده ای از نفاق بر چهره دارند، سخت است و رد کردن آنها هم هزینه دارد./م

بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار