رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از آغاز فعالیت مجدد مراکز تعویض پلاک قزلحصار کرج ، ساوجبلاغ و فردیس از روز شنبه ۹ مرداد ماه جاری خبر داد. 
کد خبر: ۹۸۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ 28 July 2021

به گزارش «تابناک البرز» فعالیت مرکز تعویض پلاک قزلحصار ، ساوجبلاغ و فردیس باتوجه به وضعیت قرمز کرونایی استان البرز بر حسب ابلاغ ستاد ملی کرونا از ۱۶ تیر ماه سال جاری متوقف شد.

سرهنگ غلامعلی شرق اظهار داشت : متقاضیان می تواننداز طریق  اینترنت برای ایام غیر تعطیل اقدام به دریافت نوبت کنند .

وی اضافه کرد: همچنین  افراد متقاضی تعویض پلاک خودرو  می توانند با مراجعه به سامانه راهور۱۲۰ نسبت به دریافت برخط زمان شماره‌گذاری یا تعویض پلاک خودروی خود در همان روز یا برای  چند روز بعد اقدام کنند.

شرق  تاکید کرد: متقاضیان دریافت پلاک قبل از مراجعه حتما از کامل بودن مدارک درخواستی از سوی مرکز تعویض پلاک اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به نوبت گیری کنند.

وی در ادامه سخنان خود یاد آور شد که وکالتنامه های خرید و فروش وسایل نقلیه که تاریخ آن ها در روز های تعطیلی مراکز تعویض پلاک بوده و مهلت آن طی این مدت به پایان رسیده ؛ برای مراکز تعویض پلاک  قابل تمدید و دارای اعتبار است.

رییس پلیس راهور البرز اضافه کرد:  چنانچه وکالتنامه وسیله نقلیه قبل از اعلام ستاد ملی کرونا مبنی  برتعطیلی مراکز تعویض پلاک یا بعد از پایان تعطیلی باشد تمدید نخواهد شد و مدت اعتبار آن تابع متن مندرج دروکالتنامه آن ها است .

وی اضافه کرد با توجه به این شرایط کرونا در استان خریداران چنانچه قصد تنظیم وکالتنامه دارند سعی کنند تاریخ اعتبار آن را حداقل یک ماه  تا سه ماه در ج نمایند تا با محدودیت زمانی مواجه نشوند.

وی تاکید کرد: متقاضیان در صورت مراجعه به مراکز  تعویض پلاک ، نکات بهداشتی را رعایت کرده و همکاری لازم را با کارکنان آن مجموعه داشته باشند.

رییس راهنمایی ورانندگی البرز یادآورشد : استفاده از ماسک در این مرکز الزامی است و از  ورود افراد بدون ماسک جلوگیری خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار