محمدرضا احسانی نیا گفت: متاسفانه قانون نظام صنفی ممنوعیتی برای تحویل فرش به خارج از استان نیاورده است در نتیجه شهروندان باید بدانند فرش های خود را به چه مرکزی می دهند.
کد خبر: ۹۸۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷ 28 July 2021
مراکز شست و شوی فرش با خسارت به فرش مردم به تعزیرات معرفی می شوند
به گزارش «تابناک البرز» رئیس اتحادیه قالیشویان استان البرز درباره معضل خسارت برخی قالیشویی های سطح شهر به فرش های مشتریان گفت: اتحادیه ما کمیسیون کارشناسی دارد و اگر خسارتی وارد شود، با براوردهای انجام شده قالیشویی باید ضرر وارده را جبران کند‌.
محمدرضا احسانی نیا افزود: متاسفانه قانون نظام صنفی ممنوعیتی برای تحویل فرش به خارج از استان نیاورده است در نتیجه شهروندان باید بدانند فرش های خود را به چه مرکزی می دهند، این در حالی است که بعضا مردم عزیز البرز به واسطه عدم اطلاع از قانونی یا غیرقانونی بودن این مراکز، فرش های خود را متحمل خسارت می کنند.
وی اظهار داشت: قالیشویی ها متضمن پرداخت خسارت به شهروندان خواهند بود اما برخی از این مراکز چون محدوده فعالیت تهران و البرز دارند از ما تمکین نکرده و ناچاریم ضررها را به تعزیزات ارجاع دهیم‌، چرا که متاسفانه در سطح شهر قالیشویی های غیرمجاز هم فعالیت می کنند.
رئیس اتحادیه قالیشویان استان البرز در خاتمه با تاکید بر اینکه تحویل پرونده خسارت به تهران روند رسیدگی به شکایات مردم را طولانی می کند، تصریح کرد: متاسفانه عده ای با یک وانت و تراکت فرش خانه مردم را می برند در حالی که شهروندان باید با سوال از اتحادیه ها مطمئن شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار