«قاسم‌پور» با بیان این‌که در نظام ما مسئولیت داشتن توفیقی الهی است که باید از فرصت به دست آمده برای خدمت به مردم استفاده کنیم، گفت: میزها به هیچ‌کس وفا نکرده است و باید در هر مسند، خود را مسئول و پاسخگو به خون شهدا بدانیم.
کد خبر: ۹۸۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ 05 August 2021

میزها به هیچ‌کس وفا نکرده است/ باید خود را پاسخگوی خون شهدا بدانیم

به گزارش «تابناک البرز» فرماندار ویژه شهرستان کرج در مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرج، ضمن تبریک به منتخبین اظهار داشت: در نظام ما مسئولیت داشتن توفیقی الهی است که باید از فرصت به دست آمده برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه میزها به هیچ‌کس وفا نکرده است و باید در هر مسند، خود را مسئول و پاسخگو به خون شهدا بدانیم، گفت: توصیه بنده به‌عنوان یکی از اعضای سابق شورای شهر کرج، این است که به‌خاطر منافع مردم و شهر از اختلاف و تفرقه بپرهیزید. سابقه نشان داده است که پیشرفت شهر در فضایی تعاملی به دست می‌آید و اختلاف آفت فعالیت در شوراها بوده است.

فرماندار ویژه شهرستان کرج با بیان اینکه پرونده‌های بسیاری در شورا وجود دارد که روی زمین مانده است، افزود: نبود خطوط ریلی مناسب و شبکه بزرگراهی، ساخت‌وساز غیرمجاز، نبود فضای سبز مناسب، نبود زمینه جذب سرمایه‌گذاری، لزوم احیای بافت‌های فرسوده و ساماندهی نیروی انسانی شهرداری، از جمله مشکلاتی هستند که باید در این دوره مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرند.

قاسم‌پور با تأکید بر اینکه انتخابات این دوره در کرج تمام‌الکترونیک انجام شد، مطرح کرد: حمایت‌های استاندار البرز برای قرارگیری کرج در لیست ۲۰ شهری که به‌صورت کاملاً الکترونیکی انتخابات را برگزار کردند، ستودنی است. کرج در میان این ۲۰ شهر نخستین شهری بود که هیچ‌گونه شبهه‌ای در آرا نداشت.

وی به مسئله مهم انتخاب شهردار اشاره کرد و با تأکید بر اینکه در انتخاب شهردار تجربه تلخ دوره پنجم پیش روی ماست، عنوان کرد: حدود یک سال و نیم فرصت‌سوزی شد. درخواست ما این است که برای انتخاب یار سیزدهم هم دقت کنید و هم سرعت به خرج دهید. تیم زبده‌ای را در کرج تعیین کنید تا لوایح کاملاً قانونی ارسال شود تا در بخش تطبیق به مشکلات متعدد برنخوریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار