مدیرعامل ستاد دیه استان یزد گفت: برای آزادی زندانیان غیر عمد این استان به 92 میلیارد ریال اعتبار نیاز است .
کد خبر: ۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹ 03 March 2015
92 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان غیرعمد استان نیاز استبه گزارش تابناک یزد، اسلام افشون  گفت: هم اکنون 78 زندانی غیر عمد شامل 31 زندانی حوادث رانندگی و رانندگی و کارگاه ها ، 25 زندانی مالی و چک و 22 زندنی مهریه و نفقه در زندان های استان هستند .

وی اضافه کرد: از 92 میلیارد ریال اعتباری که برای آزادی اینگونه زندانیان نیاز است با پیگیری مستمر ستاد دیه استان یزد تاکنون معادل 29 میلیارد ریال آن رضایت از شکات گرفته شده است .

این مسوول اظهار داشت: برای تامین 63 میلیارد ریال بقیه به همت و حمایت خیرین و مردم نوعدوست یزد نیاز مبرم است .

افشون گفت:برای جلب رضایت شکات زندانیان از طریق شورای های حل اختلاف ، دعوت شکات به ستاد دیه استان و گفت و گو با آنها و همچنین جلب خیرین اقدام می شود .

مدیر عامل ستاد دیه استان یزد افزود: امسال 71 زندانی غیر عمد استان با 90 میلیارد ریال کمک های خیرین و مردم نوعدوست یزد از زندان آزاد شده اند .

افشون اظهار داشت: دو عامل اصلی و مهم زندانی برای جرائم غیر عمد در این استان موضوع مهریه های غیرمتعارف و غیر منطقی برخی خانواده ها در امر ازدواج و همچنین صدور چک های بلامحل و بدون پشتوانه مالی است .

به گزارش ایرنا، وی گفت: خانوادها باید در این رابطه دقت بیشتری داشته باشند که هم در اعلام مهریه و هم صدور چک تمامی جوانب قانونی و توانایی های خود را لحاظ کنند تا دچار مشکل و عواقب آن نشوند .

استان یزد یک میلیون و 50 هزار نفر جمعیت دارد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار