۵۱ پروژه عمرانی ، فرهنگی ، تولیدی ، خدماتی و زیربنایی در ششمین روز از هفته دولت با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در شهرستان ساوجبلاغ افتتاح شد.
کد خبر: ۹۸۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ 29 August 2021

به گزارش «تابناک البرز» فرماندار ساوجبلاغ با تشریح برنامه های گرامیداشت هفته دولت و محدویت‌های کرونایی گفت: از مجموع ۵۱  پروژه  عمرانی ۴۷ پروژه از محل اعتبارات دولتی و چهار پروژه در بخش خصوصی اجرا شده است.

مهدی مهرور گفت: برای اجرای ۵۱  پروژه  عمرانی  شهرستان ساوجبلاغ  یک هزارو۳۵۰  میلیارد تومان هزینه شده است ضمن آنکه امروز  هفت پروژه عمرانی دیگر با اختصاص ۱۰۸ میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی شد.

مهرور بیان داشت: همه پروژه های قابل افتتاح هفته دولت در شهرها و روستاهای ساوجبلاغ از اهمیت خاصی برخوردار است  اما امروز به علت شیوع کرونا با رعایت  شیوه نامه‌های بهداشتی

آیین افتتاح در چهار پروژه آنها  شامل، آرد سفید اکبری، شرکت سیب نوش، مرکز جامع سلامت و مدرسه ۱۲ کلاسه فاز چهار شهر جدید هشتگرد برگزار شد.

فرماندار ساوجبلاغ افزود: با بهره برداری از این پروژه ها  برای ۲۸۵ نفر به صورت مستقیم ایجاد شغل شده است.

مهرور گفت:  از مجموع پروژه های  هفته دولت امسال ، سه پروژه در حوزه آب و فضای سبز، ۱۶ پروژه در قسمت نیرو و انتقال انرژی، هفت پروژه در بخش جهاد کشاورزی،  سه پروژه در بخش صنعت  پروژه، در حوزه گردشگری سلامت یک پروژه، در بخش آموزش عمومی یک پروژه،  برای  ارتقای سلامت و درمان پنج پروژه و در حوزه عمران شهر و روستا ۱۵ پروژه  گشایش یافته است که مردم شهرها و روستاهای ساوجبلاغ از مزایای آن ها  بهره‌مند خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار