مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز اعلام کرد که گره ترافیکی روستای گردشگری برغان شهرستان ساوجبلاغ استان البرز با تکمیل پروژه کمربندی گشوده می شود.
کد خبر: ۹۹۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹ 01 September 2021

به گزارش «تابناک البرز» علی زندی‌فر با اشاره به اینکه برغان یکی از روستاهای هدف گردشگری البرز است که طی چند سال گذشته به مقصد بسیاری از مسافران و گردشگران تبدیل شده، اظهار داشت: بدون شک بهره برداری از کمربندی برغان نقش بسزایی در افزایش ایمنی،کاهش بار ترافیکی  و سهولت رفت و آمد گردشگران خواهد داشت.

 وی افزود: این کمربندی به طول یک کیلومتر از ابتدای روستای برغان آغاز می‌شود و بعد از روستا به پایان می‌رسد. 
زندی‌فر با اشاره به اینکه این پروژه تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، تصریح کرد: در این مرحله و در حال حاضر برای این پروژه اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۳۷ میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی استان اختصاص داده شده که تاکنون ۸۰۰ میلیون تومان آن جذب شده است.
این مسوول در پایان راه مناسب را یکی از مولفه‌های توسعه پایدار دانست و گفت: این اداره‌کل با توجه به اهمیت جایگاه راه‌های ارتباطی، ضرورت کاهش تصادفات، ساماندهی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور گردشگران احداث کمربندی برغان را به عنوان یک ضرورت مورد توجه ویژه قرار داده است.

روستای گردشگری برغان واقع در ۱۵ کیلومتری شمال غربی کلانشهر کرج با داشتن جاذبه های تاریخی و طبیعی یکی از مناطق هدف گردشگری استان البرز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار