مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز گفت: امسال ۹۰۰ سهمیه برای خانه های روستایی و محرومین در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۹۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵ 06 September 2021

به گزارش «تابناک البرز» مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز با اشاره به ۹۰۰ سهمیه ای که امسال برای خانه های روستایی و محرومین در نظر گرفته شده گفت: بر اساس آخرین مصوبات هیئت دولت مبلغ یکصد میلیون تومان به صورت تسهیلات کم بهره در اختیار روستائیان قرار میگیرد که بازپرداخت آن در یک دوره بیست سال است که ۳ سال اول دوره تنفس این تسهیلات است و بعد از ۱۷ سال اقساط پرداخت خواهد شد.
رسولی زاده افزود: از این ۹۰۰ سهمیه به صورت ویژه ۳۰۰ سهمیه واحد مسکونی برای اقشار محروم در نظر گرفته شد که به جز تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی که پرداخت می‌شود مبلغ ۳۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض داده میشود و کمک‌های حمایتی از جمله تهیه نقشه، نظارت رایگان و صدور پروانه نیز کامل به صورت رایگان انجام می‌شود. 
او در خصوص اجرای طرح‌های هادی امسال نیز گفت: امسال در ۳۲ روستا با هزینه ای بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی سال ۹۹ اجرای طرح های عمران روستایی صورت گرفته است.
مدیرکل بنیاد مسکن البرز اضافه کرد: از محل قیر رایگان نیز در ۱۳ روستا با مبلغی بالغ بر ۶ میلیارد تومان به مساحت ۸۴ هزار متر مربع اجرای آسفالت انجام شده است.
رسولی زاده با اشاره به تهیه، تصویب و اجرای طرح های هادی گفت: برای تهیه طرح های هادی از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰ مبلغی بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان تا کنون مصوب شده که در دست برنامه‌ریزی جهت اجرایی شدن است.

او در پایان به صدور اسناد روستائی اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۹۷ سند صادر و یک هزار و ۴۳۹ پرونده دیگر نیز برای صدور سند تشکیل و به اداره ثبت ارسال شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار