مجید مرادخانی گفت: با خنک شدن هوا تولید مرغ بالاتر می رود و تا جایی که بتوانم تامین را بیشتر می کنیم تا اختلاف قیمت بازار را در البرز به حداقل برسانیم.
کد خبر: ۹۹۱۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷ 07 September 2021
به گزارش «تابناک البرز» معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی البرز با اشاره به اینکه در زمینه تولید، نهاده های مورد نیاز برای واحدهای گوشتی تامین شده است گفت: وزارت جهاد کشاورزی از طریق شرکت پشتیبانی دام تخم مرغ های نطفه دار وارد کرده است.
مجید مرادخانی افزود: پس از اینکه تخم مرغ ها به جوجه تبدیل شدند آنها را با نرخ مصوب در اختیار واحدهای تولیدی قرار دادیم تا قیمت تمام شده را پائین بیاوریم، در ماه شهریور متوسط تامین بار مرغ برای البرز ۱۴۵ هزار و ۷۵۳ کیلوگرم در روز بوده است.
وی با اشاره به اینکه از ۱۱۷ تن تا ۲۳۰ تن در شهریور ماه بار مرغ برای البرز تامین شده است، اظهار داشت: تقریبا اغلب بار مورد نیاز خانوار تامین شده و قیمت مصوب مرغ هر کیلو ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان خواهد بود، در حال حاضر توزیع در اختیار صمت است و مناطق تحت پوشش خود را تامین کرده اند.
مرادخانی تصریح کرد: البرز وارد کننده است و بار از استان های معین به البرز می رسد، باری که از طریق تنظیم بازار تهیه و در اختیار صمت جهت توزیع قرار می گیرد با نرخ مصوب همان ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان است، بالاتر از این نرخ تخلف خواهد بود.
وی گفت: با توجه به اینکه در فصل تابستان هستیم و به دلیل شرایط جوی تلفات بالاتر رفت، متاسفانه میزان مرغ در سالن ها کم بود و در حجم کمتر و وزن پائینر جوجه تولید می شد اما با خنک شدن هوا این میزان بالاتر می رود و تا جایی که بتوانم تامین را بیشتر می کنیم تا اختلاف قیمت بازار را به حداقل برسانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار