مدیرکل هواشناسی البرز گفت: برای استان آسمان صاف و در بعضی ساعات وزش باد و گرد و غبار و تا اواخر هفته روند کاهش دما مورد انتظار است.
کد خبر: ۹۹۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶ 07 September 2021

به گزارش «تابناک البرز» آرش بهارونداحمدی به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از جوی کم و بیش ناپایدار در منطقه البرز مرکزی است.

وی ادامه داد: به موجب این شرایط آسمان صاف و در بعضی ساعات وزش باد و گرد و غبار و تا اواخر هفته روند کاهش دما مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز صاف در بعضی ساعات همراه با وزش باد و گرد و غبار بوده و هوا در بعضی ساعات ناسالم برای گروه‌های حساس است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۳۵ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۱۵ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۶ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا آسمان البرز صاف در بعضی ساعات همراه با وزش باد و گرد و غبار است و هوا در بعضی ساعات برای گروه‌های حساس ناسالم خواهد بود.

بهارونداحمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۳۳ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۱۵ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۶ متر بر ثانیه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار