معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر البرز گفت: امسال ۱۲ هزارو ۲۲۵ نفر از خدمات طرح ناظران سلامت «شهید سلیمانی » در این استان بهره مند شدند.
کد خبر: ۹۹۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷ 09 September 2021
به گزارش «تابناک البرز» سید حسین بهنامیان گفت: طرح ناظران سلامت طی یک سال گذشته پس از شیوع ویروس کرونا با همکاری جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر، بسیج جامعه پزشکی، سپاه پاسداران و دانشگاه علوم پزشکی البرز در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی در محیط کار برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا به اجرا در آمده است .

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر البرز افزود: در اجرای این طرح پنج هزار و ۱۵۶ نفر نظارت بر اماکن مختلف ، توزیع بروشور ،آموزش و  غربالگری را در البرز بر عهده دارند.

 بهنامیان یادآور شد که با اجرای این طرح در پوشش تیم های مراقبتی، حمایتی و مشارکتی تا کنون ۹ هزارو ۲۰ واحد صنفی و مکان پرتردد از لحاظ رعایت موارد بهداشتی پایش شده اند.

 وی اظهارداشت: گروه های  ناظران سلامت در شهرستان پر جمعیت کرج  فعال شده و  تعدادی نیز در شهرستان‌های فردیس، ساوجبلاغ، نظرآباد، اشتهارد و طالقان به مردم خدمات ارائه می دهند.

 معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر البرز گفت: شرکت کنندگان در این طرح  هموطنان را به حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از تجهیزات بهداشتی تشویق می‌کنند.

وی با اشاره به همه گیری جهانی کرونا بیان داشت: فعالیت طرح ناظران سلامت تاکنون نقش مهمی در آگاهی بخشی به مردم و کنترل کرونا داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار