کد خبر: ۹۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵ 22 September 2015
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز با بیان اینکه جشنواره گردشگری و اقوام ایرانی در البرز برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره از ۵ تا ۱۲ مهرماه همراه با برنامه‌های ویژه در مجموعه کاخ مروارید مهرشهر برگزار می‌شود.

احمد ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به برگزاری جشنواره گردشگری و اقوام ایرانی در استان البرز اظهار داشت: این جشنواره از پنجم مهرماه به مناسبت روز جهانی گردشگری در مجموعه تاریخی فرهنگی کاخ مروارید به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در این جشنواره برنامه‌هایی نظیر نمایشگاه صنایع دستی برگزار می‌شود، افزود: فروش غذا و آش محلی، برپایی سیاه‌چادر عشایر، موسیقی سنتی اقوام و نمایش ماشین‌های کلاسیک از جمله برنامه‌های این جشنواره محسوب می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این جشنواره از سراسر کشور هستند و بیش از 100 غرفه تخصصی گردشگری و صنایع دستی در این جشنواره برپا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ویژه کودکان، تورهای البرزگردی رایگان و سایر برنامه‌های متنوع و فرهنگی در این جشنواره در دستور کار اداره‌کل میراث فرهنگی استان البرز قرار دارد.

ترکاشوند با بیان اینکه تلاش می‌کنیم مقامات ارشد کشوری در حوزه گردشگری برای بازدید از این نمایشگاه حضور یابند، یادآور شد: این نمایشگاه از 5 مهرماه سال جاری آغاز می‌شود و تا 12 مهرماه همه روزه از ساعت 16 الی 22 و روز جمعه از ساعت 9 الی 22 پذیرای بازدیدکنندگان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار