فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: شهدای مدافع حرم ادبیات مقاومت را در جامعه و زندگی ما جاری کردند.
کد خبر: ۹۹۲۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳ 11 September 2021

به گزارش «تابناک البرز» سردار علیرضا حیدرنیا در اولین مراسم بزرگداشت شهدای شهرستان چهارباغ و سومین سالگرد شهید مدافع حرم اصغر الیاسی در بهشت حضرت رقیه (س) چهارباغ اظهار کرد: شهید آینه جمال و جلال خدا بر روی زمین است شهدا کسانی هستند که آبرو و عزت همه جامعه و ارض و سما هستند.

وی بیان کرد: خون شهید به جامعه امنیت می‌بخشد و اگر خون شهدای عزیز و گران‌قدر نبود، معلوم نبود شرایط کشور ما به چه سان خواهد بود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه شهدا مانند امامزادگان‌اند و کسانی هستند که وجودشان باب المراد است، تصریح کرد: شهدا کسانی هستند که واسطه و شفیع ما در روز رستاخیزند و به قدری شأن و جایگاه آنان والاست که ما با عقل دنیوی و دید مادی نمی‌توانیم جایگاه و شأن شهدا را برای خود متصور شویم.

وی خاطرنشان کرد: اولین قطره خون شهید که بر زمین می‌ریزد خداوند تمام گناه شهید را پاک می‌کند و شهید را پاکیزه به نزد خود می‌برد.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه تنها کسی که در روز قیامت بدون حجاب با خداوند متعال دیدار می‌کند شهید است، گفت: شهیدان ما بالاترین سرمایه خود که جان عزیز خود بوده است در راه خداوند متعال نثار کردند و چیزی جز این از خداوند عالم و عادل انتظار نیست که شهید را بدون حجاب به نزد خود ببرد.

وی اظهار کرد: شهدای عزیز به ویژه شهدای جبهه مقاومت ادبیات مقاومت را در جامعه و در زندگی ما جاری ساختند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: این شهدای مظلوم که در سرزمین غریب شام در اوج مظلومیت با نبرد با شقی‌ترین افراد روی زمین مبارزه می‌کنند و به شهادت می‌رسند جایگاه عظیم و رفیع دارند.

وی با بیان اینکه سرزمین شام سرزمین غریبی است، خاطرنشان کرد: اینکه شهدای ما و رزمندگان جبهه مقاومت ما علاوه بر جنگ با شقی‌ترین افراد و کفار و دشمنان اسلام و تکفیری‌ها سختی می‌کشند، سختی غربت بر سرزمین شام بر این شهیدان است.

شهدای جبهه مقاومت به واسطه سرزمین غریب شام مظلوم هستند

سردار حیدرنیا با بیان اینکه دلیل اینکه شهدای جبهه مقاومت شهدای مظلومی بودند به واسطه سرزمین غریب شام است، خاطرنشان کرد: در چنین روزهایی کاروان اسرا به سرزمین شامات رسید و در اوج غربت، عزیزان فاطمه زهرا (س) مصیبت‌ها و رنج‌های فراوانی کشیدند.

وی گفت: وقتی وارد حریم حضرت رقیه (س) دختر سه‌ساله امام حسین (ع) می‌شوید و غربت سراسر وجود شما را فرا می‌گیرد بدانید از غربت سرزمین شام است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اظهار کرد: فرزندان شما که برای دفاع از حریم آل الله به سرزمین شام رفتند و اجازه ندادند این تکفیری‌های ملعون اهانتی را به حریم و حرم آل الله انجام دهند، جایگاهی بس رفیع در نزد خداوند دارند.

وی بیان کرد: امام راحل (ره) درباره شهدا می‌فرمایند، شهدا شمع محفل دوستان‌اند و در قهقهه مستانه شأن و شادی وصول شأن عند ربهم یرزقون هستند.

سردار حیدرنیا تصریح کرد: همچنین می‌فرمایند، شهدا در شادی وصول شب عند ربهم یرزقون اند یعنی وقتی به خدا وصل می‌شوند نزد خداوند روزی می‌گیرند و مور خطاب خداوند قرار می‌گیرند: فادخلی فی عبادی و دخلی جنتی، سپس وارد بهشت می‌شوند.

افتخار ما خادمی شهداست

وی خاطرنشان کرد: وقتی شهدای ما به تأسی از شهدای صحنه عاشورا، عاشورایی وارد عرصه می‌شوند می‌جنگند و به اعلی علیین می‌رسند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: خداوند متعال را شاکریم در این روزها فضای استان و شهر ما هر روز عطرآگین به عطر شهدا می‌کنند و هر روز شهیدی و ستاره‌ای وارد این استان می‌شود و استان ما را سراسر نور می‌کند.

وی با بیان اینکه افتخار ما خادمی شهداست، متذکر شد: بر این خادمی به خود می‌بالیم و از همه پدران و مادران و همسران و فرزندان شهدا می‌خواهیم در حق من و امثال من و فرزندان و برداران خود دعا بفرمائید و دعا کنند عاقبت بنده ختم به شهادت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار