مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز از تاسیس کانون کارفرمایی برای نخستین بار در استان خبر داد و ایجاد این کانون را بستر ساز رفع چالش های حوزه کارفرمایی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۹۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱ 15 September 2021

به گزارش «تابناک البرز» حسین فلاح نژاد در نخستین نشست تاسیس کانون کارفرمایی البرز ،  تقویت و توسعه کارآفرینی و رفع موانع پیش رو کارفرمایان را از اهداف این کانون  ذکر کرد و گفت: اداره کل تعاون استان نیز در این راستا یاری دهنده خواهد بود.

وی ، مجموعه شرکت کنندگان در انتخابات این کانون را افرادی واجد شرایط ذکر کرد و گفت: در این مجموعه کسانی انتخاب شدند که موجب مباهات استان و کشور هستند و وجود این افراد در استان فرصت خوبی برای ارائه خدمات است.

وی اظهار داشت: در اساس نامه اختیارات خوبی به کانون داده شده است و ما انتظار داریم از این ظرفیت ها به نحو مطلوب  استفاده شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز در ادامه اظهاراتش از تیم متشکل در وزارت تعاون به عنوان یک تیم  قوی و حامی بخش تولید و کارآفرینی و مردم نهاد نام برد و گفت:  وزارت تعاون اکنون به عنوان یک وزارت مردمی است و ما از مشارکت مردم در رفع مشکلات و ایجاد تحول در اقتصاد استقبال می کنیم.

فلاح نژاد از کانون کارفرمایی استان به عنوان یک نهاد فراگیر استانی نام برد و افزود:  در استان البرز بستر های لازم برای رفع موانع کارفرما یان در حوزه های صنعت و صنفی فراهم شده است و توسعه کار آفرینی در اولویت های وزارت تعاون است.

وی از برنامه ریزی برای تشکیل و پایه گذاری شورای گفت و گوی اجتماعی در اداره کل تعاون استان خبر داد گفت: برای تحقق این مهم از ظرفیت تشکل های فعال و موفق استفاده خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار