رئیس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت‌های شورای شهر کرج گفت: کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز نمادی از توسعه مراکز ملی در این استان است.
کد خبر: ۹۹۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ 15 September 2021

کارخانه نوآوری نمادی از توسعه مراکز ملی در استان البرز است

به گزارش «تابناک البرز» دکتر عمار ایزدیار در این بازدید، ضمن آشنایی با ظرفیت های و امکانات اماده در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز گفت : این مکان جایگاه مناسبی برای استقرار مراکز نوآوری، شتاب دهنده ها و استارتاپ ها است که باید با نگاهی ملی برای توسعه آن اقدام کرد تا علاوه بر جذب نخبگان و فعالان حوزه فن آوری در شهر کرج، امکان حضور فعالان اکوسیستم نوآوری را از استانهای اطراف همچنین شهرهای اطراف کرج را فراهم کند.
وی افزود: سوابق تخصصی شرکت دانش بنیان سیوان، زمینه مناسبی برای توسعه این کارخانه فراهم کرده است و می توان به زودی شاهد آغاز فعالیت این کارخانه و استقرار اینفلونسرها و دیگر علاقمندان به فعالیت در موضوعات حوزه دیجیتال در این مرکز بود.
ایزدیار در این نشست ضمن توجه به لزوم توجه به فعالیت های مرتبط با شتاب دهنده ها و استارتاپ ها برای حل مشکلات موجود در شهر کرج گفت : اقتصاد دیجیتال یک مقوله بسیار مهم در عرصه انقلاب های دیجیتال است که می توان با توجه به این آن، بسیاری از مشکلات را حل کرد و شاهد گسترش اقتصاد مقاومتی را در جامعه بود و این موضوع از مهمترین نیازهای جامعه امروز است که نیازمند مطالعه تخصصی و برنامه ریزی مناسب است .
وی افزود: کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز نیز که به همت و سرمایه گذاری دانش بنیان سیوان اماده شده است می تواند نقش اساسی در این نگاه تخصصی به موضوع فناوری و نوآوری داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار