سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: از دیروز افراد بالای ۴۰ سال امکان تزریق واکسن را پیدا کرده‌اند و با توجه به اینکه متقاضیان این دهه زیاد هستند، تقاضا می‌شود واجدین شرایط قبل از مراجعه به مراکز تجمیعی حتما ثبت نام کنند.
کد خبر: ۹۹۴۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷ 15 September 2021

خبر خوش؛ واکسن به دهه شصتی‌ها رسید!

به گزارش «تابناک البرز» مهرداد بابایی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: در حال حاضر حدود هزار نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند و روزانه حدود ۳۰۰۰  نفر هم به صورت سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه می‌کنند.

وی ادامه داد: هر چند روند شیوع کرونا در استان نزولی است ولی هنوز رنگبندی‌ها تغییر نکرده و به جز طالقان که زرد است مابقی شهرستان‌های البرز رنگ قرمز دارند.

وی با اشاره به افزایش دو برابری میزان واکسیناسیون در استان توضیح داد: هفته گذشته روزانه ۲۰ هزار دز واکسن به واجدین شرایط تزریق می‌شد ولی دیروز حدود ۴۰ هزار دز واکسن تزریق شده است.

این مسئول گفت: از دیروز افراد بالای ۴۰ سال امکان تزریق واکسن را پیدا کرده‌اند و با توجه به اینکه متقاضیان این دهه زیاد هستند، تقاضا می‌شود واجدین شرایط قبل از مراجعه به مراکز تجمیعی حتما ثبت نام کنند.

بابایی ادامه داد: در حال حاضر یک مرکز در کنار استخر دانش تا ۱۲ شب برای تزریق واکسن به مراجعین فعال است و از امروز هم یک مرکز در مصلی مهرشهر فعال می‌شود و اگر استقبال خوب باشد به تعداد این مراکز اضافه  خواهد شد.

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: کسانی که بعد از ساعت ۱۰ شب برای تزریق واکسن مراجعه می‌کنند و جریمه می‌شوند می‌توانند مستندات خود را به واحد اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی ارائه دهند تا جریمه اعمال شده حذف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار