با روی کار آمدن دولت جدید در هر دوره گمانه‌زنی برای معرفی کردن نمایندگان دولت در مراکز استان‌ها به عنوان استاندار آغاز می‌شود و در البرز نیز به عنوان یکی از سیاسی‌ترین استان‌ها معرفی استاندار از حساسیت بالایی برخوردار است و از هر طیف و جریان خود را محق در اظهار نظر در این مورد می‌داند.
کد خبر: ۹۹۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ 15 September 2021

ولایتمداری که ردای استانداری برازنده اوست

به گزارش «تابناک البرز» استان البرز و شهر کرج در عرصه‌های مختلف افراد توانمندی را به عرصه مدیریت کشور معرفی کرده است که شاید درخشان‌ترین چهره این استان شهید سردار شعبان نصیری بود که یکی از نیروهای جهادی سردار شهید سلیمانی بود که با اخلاص در مبارزه با داعشیان به شهادت رسید.

نمونه این افراد در کرج که تمایلی به معرفی خود ندارند فراوان است که به دور از جنجال و با اراده و ایمان راسخ به حیّ متعال در حال کار و فعالیت هستند.
به تازگی که بازار معرفی استاندار در البرز داغ شده است، نام یک جوان ولایتمدار بومی کرجی به نام سعید زرندی برای این پست بر سرزبان‌ها افتاده است، فارغ از اینکه گمانه‌زنی‌ها تا چه اندازه درست باشد عده‌ای هوچی‌باز و تلگرام‌چی بدون هیچ‌شناخت و اطلاعی از تفکرو عملکرد وی و به صرف برگزاری یک نشست و حضور افرادی که مسئولیت ملی داشته‌اند در حوزه کاری وی، او را به جریان سیاسی خاصی منتصب کرده‌اند.
در واقع زرندی از جمله مدیرانی است که سعی کرده به دور از جریان سیاسی خاصی و بدون باج دادن به هر جریانی صرفا در راستای مأموریت‌هایی که به او واگذار شده فعالیت کند.

زمانی که زرندی به عنوان مدیر کل صنعت، معدن و تجارت فعالیت می‌کرد یکی از ماندگارترین کارهای او تجلیل از کارافرینان و پیشکسوتان صنعت استان البرز و رتبه‌بندی صنایع فعال در استان بود که بنا بر ویژگی‌هایی که دارند از خدمات مختلف و تسهیلات دولتی بهره‌مند شوند که متاسفانه با رفتن او در آن زمان از البرز این اقدام عقیم ماند.

مدیرعاملی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام از دیگر حضورهای تأثیرگذار زرندی در البرز بود که در مدت زمانی که در این جایگاه فعالیت می‌کرد با درایت و دانشی که داشت کارهای ستودنی انجام داد به طوریکه به‌واسطه طرح‌هایی که در منطقه ویژه اقتصادی پیام گشایش می‌یافت به طور مرتب شاهد حضور مسئولان در رده ملی و کشوری بودیم که حضور وزیر بهداشت،درمان و اموزش پزشکی برای افتتاح کارخانه تولید کیسه خون از جمله آنان است.

وجود موثر زرندی در منطقه ویژه اقتصادی پیام طوری بود که در ایام حضورش به طور مرتب سرمایه‌گذاران برای فعالیت در این منطقه حضور پیدا می کردند که بارزترین آن افتتاح شرکت ماکوفارما فردآور بود که به گفته مدیرعامل این شرکت کوتاه کردن گام‌های سرمایه‌گذاری از 50 گام به 15 گام از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در دوران زرندی در این منطقه اقتصادی برای سرمایه‌گذاری بوده است به طوری که در این ایام شرکت فرانسوی ماکوفارما اقدام به سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام بود.

راه‌اندازی فرودگاه مسافربری پیام که از خواسته‌های دست‌نیافتنی مسئولان و مردم البرز بود و فعالیت حمل و نقل هوایی به شکل کارگو در این فرودگاه از دیگر اقدامات موثری است که در دوران مدیریت زرندی در این فرودگاه انجام شده و اگر ردای استانداری بر قامت وی برازنده شود او ارمغانی برای استان البرز و زادگاه آباء و اجدادی‌اش می‌باشد و یقین داریم که رضایتمندی مردم را به دنبال دارد؛ در واقع مدیری است که سابقه معاونت وزارت دارد و ردای استانداری برازنده اوست.
در کنار این مسئولیت‌ها او مأمور اداره کل ارتباطات زیرساخت استان البرز بوده است و مدیری با این سوابق با چند پیام تلگرامی افراد معلوم الحال در فضای مجازی تخریب نمی‌شود.

مجال نوشتن در مورد مدیران متخصص و متعهد در این مقاله نیست، اما آنانی که در شبکه‌های اجتماعی دست به تخریب و سیاه‌نمایی مدیران ولایتمداری که جایگاه ملی دارند می‌زنند باید گفت آیا حد و حدودتان در این اندازه است که به این مسائل ورود می‌کنید و آیا به اندازه دو خط در مورد اقدامات مدیر استانی خود که جایگاه ملی دارد آگاهی دارید که قلم‌فرسایی می‌کنید. شما امتحان پس‌داده‌هایی هستید که با نشر مطالب‌تان شناسایی می‌شوید و قلم‌تان برای تایید و یا رد هیچ تأثیری ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار