رییس کمیته بانوان،کودک وخانواده شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به حساسیت موضوع زنان بی خانمان ، اعلام کرد که ساماندهی این افراد باید در کلانشهر کرج جدی گرفته شود.
کد خبر: ۹۹۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ 19 September 2021

آیا موضوع زنان در حوزه آسیب های اجتماعی با مردان یکی است ؟  

به گزارش «تابناک البرز» فاطمه منعمی در بازدید از گرمخانه بانوان شهرداری کرج  اظهار داشت: ایجاد سرپناه امن برای افراد بی خانمان از مهمترین برنامه‌های مدیریت شهری در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهر کرج است.

رییس کمیته بانوان،کودک وخانواده شورای اسلامی شهر  کرج تصریح کرد: انتقال بی خانمان‌ها به گرمخانه‌ شهرداری که در پارک شهید چمران واقع است با نظارت سازمان بهزیستی و نیروی انتظامی انجام می شود.

منعمی افزود: تنها گرمخانه  بانوان  بی سرپناه شهر کرج با  ۶۰ تخت  در ورودی پارک شهید چمران  قرار دارد که برخی از این زنان، فرزندان خود را در این محل نگهداری می کنند  که می بایست مکانی امن باشد.

وی  یادآور شد: هم اکنون در این گرمخانه  پذیرش روزانه هم دارند و معاونت خدمات شهر تأکید کرده که ناظر  ایراد جدی می گیرد و سقف پذیرش گذاشته که به تعداد انگشتان دستم نمی رسد. آیا موضوع زنان در حوزه آسیب های اجتماعی با مردان یکی است ؟  

منعمی  با بیان اینکه باید زنجیره کارآفرینی و اشتغال را برای این افراد به تناسب توانایی‌هایشان ایجاد کنیم، افزود: اشتغال این عزیزان باید مد نظر باشد تا هم به بازگشت این عزیزان به اجتماع از لحاظ روحی و روانی کمک کند.

وی یادآور شد: این اشتغال باید درآمد برایشان داشته باشد تا بتوانند معیشت آنها  را تأمین کند.

این عضو شورا گفت: با توجه به شرایط جمعیتی کرج راه اندازی دومین گرمخانه بانوان برای اسکان افراد بی خانمان در این کلانشهر ضروری است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار