فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: عملیات اجرایی ساخت یک هزار واحد مسکونی کارکنان سپاه البرز آغاز شد.
کد خبر: ۹۹۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷ 20 September 2021

به گزارش «تابناک البرز» سردار علیرضا حیدرنیا در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت یک هزار واحد مسکونی برای کارکنان سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان در منطقه حصارک کرج، اظهار کرد: سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی، پیش رونده و پیش برنده برای نگهبانی از دستاوردهای انقلاب و پیشتازی در عرصه‌های مختلف و برای خدشکنی از مأموریت‌ها و مسئولیت‌هایی که بر عهده اش گذاشته اند همواره سرافراز بوده است.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران بر خود می بالد که فرماندهی به عنوان نایب امام زمان (عج) فرمانده سپاه است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: امروز آئین کلنگ زنی پروژه هزار واحدی با عنوان پروژه مسکونی یاس کرج در منطقه حصارک کرج آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: آغاز عملیات این پروژه در راستای منویات مقام معظم رهبری و تدابیر ایشان و اقدامات و فرمایشات ریاست جمهوری مبنی بر تأمین مسکن آحاد مردم است.

سردار حیدرنیا گفت: براین اساس سپاه البرز به عنوان نهاد انقلابی پیشتاز و اولین پروژه در دولت انقلابی در استان البرز آغاز شد.

وی ادامه داد: سپاه و بسیج در هر عرصه‌ای که مردم نیاز دارند برای کمک به مردم کم برخوردار و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین آحاد مردم و ارگان‌ها وارد عرصه می‌شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز متذکر شد: امیدواریم بتوانیم برای دغدغه اصلی مردم که تأمین مسکن است گامی مؤثری برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار