مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی البرز گفت: در طول بیش از یک سال و نیم اخیر گروه‌های تئاتر هم در زمینه اجرا و هم تمرین با محدودیت‌های جدی مواجه بوده‌اند.
کد خبر: ۹۹۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰ 20 September 2021

به گزارش «تابناک البرز» ناصر مقدم با اشاره به اینکه با کنترل کرونا و کاهش تعداد بیماران، فعالیت‌ گروه‌های هنری و فرهنگی از جمله گروه‌های نمایشی از سرگرفته می‌شود، اظهار کرد: با تغییر رنگ البرز از قرمز به نارنجی کم کم درهای سالن‌های تئاتر باز می‌شود و شاهد اجرای نمایش‌های صحنه‌ای از سوی گروه‌های تئاتر استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های هنری از جمله هنرمندان تئاتر از زمان شیوع کرونا آسیب زیادی دیده‌اند، گفت: در طول بیش از یک سال و نیم اخیر گروه‌های تئاتر هم در زمینه اجرا و هم تمرین با محدودیت‌های جدی مواجه بوده‌اند.

وی توضیح داد: امیدواریم با تکمیل فرایند واکسیناسیون و عادی شدن شرایط مجددا شاهد رونق محافل و برنامه‌های هنری و فرهنگی استان باشیم.

این مسئول در پاسخ به وضعیت واکسیناسیون هنرمندان البرزی گفت: با توجه به واردات مقادیر زیادی واکسن و همچنین افزایش ظرفیت تولید داخلی، گروه بندی در این حوزه حذف شده و هنرمندان متناسب با گروه سنی اعلام شده می توانند به راحتی نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

مقدم اضافه کرد: در حال حاضر واکسیناسیون هنرمندان بالای ۱۸ سال استان بدون محدودیت در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار