رییس کتابخانه های ساوجبلاغ از عضویت رایگان علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کتابخانه های این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ 20 September 2021

به گزارش «تابناک البرز» گلشن شیر محمدی در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ساوجبلاغ که در شهر جدید هشتگرد برگزار شد از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در راستای تشویق و ترغیب مردم در حوزه کتاب و کتابخوانی خبر داد.
وی گفت: قدردانی از خانواده های  معظم شهدا، معرفی آثار برتر در حوزه دفاع مقدس، تجلیل از نویسندگان بخش ایثار ومقاومت، مسابقات کتابخوانی  و برگزاری نشست های ادبی با رعایت، پروتکل های بهداشتی از برنامه‌های کتابخانه های عمومی شهرستان است.
شیر محمدی از ساخت یک کتابخانه در فاز هفت شهر جدید هشتگرد خبر داد و گفت: با استقرار جمعیت مسکن مهر در این فاز ساخت یک کتابخانه برای مردم این منطقه ضروری است و با تفاهم نامه ای که با شرکت عمران داشتیم و امور اداری آن توسط اداره کل کتابخانه های استان البرز نهایی شده در مهر ماه سال جاری کار مناقصه این کتابخانه انجام می شود.
رییس کتابخانه های عمومی شهرستان ساوجبلاغ افزود: در تفاهم نامه ای جدا گانه با آموزش و پرورش بزودی کتابخانه عمومی نیز برای مردم گلسار راه اندازی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار