سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرایم دادگستری استان سمنان بر ضرورت پیشگیری از رشد و گسترش بافت‌های ناکارآمد شهری سمنان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۹۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵ 21 September 2021
به گزارش تابناک سمنان حجت الاسلام عین الکمال سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سمنان در گفتگو با خبرنگار ما در حاشیه اولین جلسه کارگروه پیش بینی و پیشگیری از گسترش مناطق جدید بافت‌های ناکارآمد شهری گفت: یکی از اولویت‌های قوه قضاییه در حوزه معاونت اجتماعی و پیشگیری از از وقوع جرم، بررسی و توجه به بخش‌های آسیب پذیر از جهت زیست محیطی است.

او افزود: بافت‌های ناکارآمد و حاشیه شهر‌ها باتوجه به شرایطی که دارند نیازمند توجه ویژه هستند.

به گفته حجت الاسلام عین الکمال، در برنامه‌های امسال، توانمند سازی و پیش بینی و پیشگیری از رشد و توسعه بافت‌های ناکارآمد در حاشیه شهر‌ها برنامه ریزی شده است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سمنان ضمن بیان اینکه امروز اولین جلسه این کارگروه تشکیل شده است گفت: دستگاه‌های اجرایی باید توجه ویژه به حاشیه نشینی و آسیب‌های احتمالی در این بخش داشته باشند و اقدامات لازم انجام شود.

او ادامه داد: در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت حاشیه نشینی در استان و روستا‌های حریم شهرستان سمنان که در خطر گسترش و الحاق به شهر‌ها هستند از سوی دستگاه‌های متولی ارائه شد.

در این جلسه بحث و تبادل نظر پیرامون رفع عوامل تسهیل کننده وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاشیه نشین شهر انجام و تصمیماتی در خصوص تشکیل یک گروه سازش محله‌ای در یک محله دارای بافت ناکارآمد اتخاذ شد.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار