مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: نمایشگاهی از عکس‌های منتخب سوگواره بین‌المللی مهر محرم سمنان در آستانه اربعین حسینی و برای سومین سال متوالی در حرم مطهر رضوی برپامی‌شود.
کد خبر: ۹۹۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷ 21 September 2021

نمایشگاه عکس سوگواره بین‌المللی«مهر محرم» سمنان در حرم رضوی برپامی‌شود

 

به گزارش تابناک سمنان  فرشید فلاح روز سه‌شنبه به رسانه ها افزود: نمایشگاه عکس های منتخب سوگواره بین المللی مهر محرم با حضور مسوولان آستان قدس رضوی، سوم مهر ۱۴۰۰ در نگارخانه رضوی موزه آستان قدس رضوی واقع در صحن کوثر حرم مطهر رضوی گشایش می یابد و تا ۱۵ مهر برای بازدید زائران رضوی و علاقه مندان  به هنر عاشورایی از ۸ صبح تا ۵ عصر دائر خواهد بود.


وی افزود: در این نمایشگاه ۴۰ تابلوعکس از آثار منتخب سوگواره بین المللی مهر محرم سمنان مربوط به سیزدهمین دوره این سوگواره از عکاسان جمهوری اسلامی ایران و چند کشور جهان با موضوع آیین های عزاداری محرم، صفر و راهپیمایی اربعین حسینی به نمایش درخواهد آمد.


فلاح افزود: در برپایی این نمایشگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به همراه معاونت قرآن و عترت این وزارتخانه، موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی، سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، کانون خادمیاران رضوی استان سمنان، مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و موسسه موج فرهنگ استان سمنان مشارکت و همکاری دارند.


فراخوان چهاردهمین سوگواره ملی مهرمحرم از سوگواره بین المللی "ملت امام حسین (ع) " نیز منتشر شده و علاقمندان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتیwww.MehreMoharram.ir  نسبت به ارسال آثار خود در بخش های عکس و ویدئو اقدام کنند.

همچنین برای شرکت در سایر بخش های سوگواره ملت امام حسین (ع) می توانید به سایت tnoih.ir مراجعه کنند.

آخرین مهلت ارسال آثار به این سوگواره ۱۵ مهر ۱۴۰۰ است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار