مسئول اجرایی رژه موتورسواران سپاه استان البرز گفت: مراسم سالگرد دفاع مقدس به یاد دلاورمردان و سرداران شهید و مجاهدان عرصه شهادت در سطح نیروهای مسلح استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۵۸۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ 22 September 2021

به گزارش «تابناک البرز» مهدی اعظمی در حاشیه رژه موتورسواران نیروهای مسلح استان البرز به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: مراسم سالگرد دفاع مقدس به یاد دلاورمردان و سرداران شهید و مجاهدان عرصه شهادت در سطح نیروهای مسلح استان البرز در حال برگزاری است.

وی با اشاره به شیوه برگزاری رژه موتورسواران بیان کرد: تمام موتورسواران در طول مسیر با پرچم‌هایی که مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی است با نمایش وحدت و اقتدار به سمت نقاطی که مشخص شده حرکت خواهند کرد.

مسئول اجرایی رژه موتورسواران سپاه استان البرز با اشاره به نشان و نماد این مراسم، تصریح کرد: اولین اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در راستای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به دومین هدف از اجرای رژه نیروهای مسلح، خاطرنشان کرد: نمایش اقتدار و امنیت آفرینی که نیروهای مسلح، بسیج مستضعفین، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی مقتدر برای امنیت جامعه خواهند داشت از اهداف این مراسم در اولین روز از حماسه دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

اعظمی گفت: این مراسم به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز و فرماندهان سپاه و ناجا جلسات متعددی داشتند که یک برنامه منسجمی بین سپاه و ناجا انجام خواهد شد.

وی متذکر شد: ۴۵۰ موتورسوار حرکت خود را از پیست موتورسواری باشگاه مقاومت مقابل لشکر عملیاتی ۱۰ سیدالشهدا (ع) آغاز کرده و تا میدان توحید کرج حرکت خود را ادامه می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار