حکم اعدام مرد مسلح که در جریان سرقت از یک طلافروشی مرتکب قتل شده و پس از دستگیری در زندان نیز هم سلولی‌اش را کشته بود صبح دیروز در ندامتگاه کرج اجرا شد.
کد خبر: ۹۹۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶ 23 September 2021

تبهکار خطرناک اعدام شد/ او در زندان هم آدم کشت

به گزارش «تابناک البرز» در یکی از روزهای سال ۹۵ آژیر یکی از طلافروشی‌های محدوده پیشاهنگی کرج به صدا درآمد و خیلی زود گشت پلیس در محل حضور یافته و با مرد مسلح نقابداری روبه‌رو شدند که درحال تیراندازی بود درحالی که مأموران پلیس سعی داشتند او را دستگیر کنند اما این شرور با تیراندازی به طرف مردم یکی از شهروندان را به قتل رساند.

پس ازدستگیری مرد مسلح، وی به اتهام محاربه و قتل  در دادگاه استان البرز محاکمه و به اعدام محکوم شد.
درحالی که این متهم شرور در زندان به انتظار چوبه دار بود با چاقوی دست‌ساز جنایت دیگری را مرتکب شد. این متهم در یک درگیری با یکی از هم‌سلولی‌هایش که به اتهام قاچاق مواد مخدر در زندان بود با چاقو او را به قتل رساند.
خانواده مقتول این بار در جلسه محاکمه درخواست دیه کردند و از حق قصاص خود گذشتند تا اینکه مدتی بعد با تأیید حکم اعدام این متهم صبح دیروز وی در ندامتگاه مرکزی کرج به اتهام محاربه و اخلال در امنیت جامعه و قتل یکی از شهروندان به دار مجازات آویخته شد.
رئیس شعبه ششم اجرای احکام دادگستری کرج با بیان اینکه پرونده این متهم کماکان ادامه دارد گفت: بدنبال اعدام این متهم اولیای دم مقتول پرونده دیه فرزندشان را از صندوق بیت‌المال طلب کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار