معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر مشارکت بیشتر خیران برای آزادی زندانیان غیرعمد، گفت: زمینه آزادی ۵۱ زندانی جرائم غیرعمد مازندران در ماه‌های اخیر فراهم شد.
کد خبر: ۹۹۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸ 23 September 2015
به گزارش تابناک مازندران  از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، علی‌رضا یونسی رستمی در جلسه کمیسیون ارتقا امنیت اجتماعی مازندران اظهار داشت: انقلاب اسلامی در دفاع مقدس به جهان صادر و سیمای حقیقی متجاوز در این نبرد به جهانیان معرفی شد.
وی با بیان اینکه 42 کشور جهان در جنگ، پشت سر صدام بودند و ملت ایران تنها با اتکا به اراده و چنگ زدن به حبل المتین ایمان الهی و ولایت، در برابر خیل دشمنان ایستادگی کرد، افزود: امروز در میدان مذاکره با قدرت‌های جهانی نیز، مذاکره کنندگان با توکل برقدرت و پشتوانه مردمی و اطاعت از فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب، الگویی جدید به جهان معرفی کردند و مذاکره ای عقلانی از روی تدبیر و آینده نگری با حفظ عزت ملت ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.
یونسی با تبریک عید قربان، عید بندگی بندگان خدا و عید غلبه ی دین بر وسوسه‌های شیطانی، اقدامات ستاد دیه  مازندران را ستود و عنوان کرد: در سایه تلاش‌های این ستاد 258 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان در سال 93 از زندان آزاد شدند.
معاون استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت‌های منابع اعتباری، در سه ماهه نخست امسال ، پرونده آزادی 51 نفر از مددجویان زندان‌های استان نهایی شده است.
یونسی، افزود: اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان، با تعامل مطلوب بانک‌های عامل، تمامی منابع اعتباری مصوب مرتبط با ستاد دیه مازندران را جذب کرده است.
وی، تقویت ستاد دیه از سوی دولت تدیبر و امید را یک گام ارزشمند برای رفع مشکلات انسان‌هایی که به دلایل غیر عمد در زندان به سر می‌برند، دانست و گفت: دستگاه‌های اجرایی با توجه به وظایف خود، خیران را در جهت کمک به ستاد دیه استان بیش از پیش فعال و دستگاه‌های فرهنگی زمینه گرایش جامعه به این فعالیت‌ها را فراهم کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار