کاهش قیمت مرغ دربازارهمدان

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با بیان اینکه قیمت امروز مرغ در همدان 7 هزار تومان بوده است از کاهش قیمت در اوایل هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶ 28 September 2015
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با بیان اینکه قیمت امروز مرغ در همدان 7 هزار تومان بوده است از کاهش قیمت در اوایل هفته آینده خبر داد.

به گزارش فارس؛عاشوری با اشاره به تغییر قیمت‌های اخیر مرغ اظهار کرد: تغییر قیمت‌های مرغ به دلیل کاهش جوجه‌ریزی‌ها در این ماه بوده است.

وی با بیان اینکه عرضه و تقاضا با هم متناسب نبوده‌اند تصریح کرد: قیمت امروز مرغ در همدان 7 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با بیان اینکه از اوایل هفته آینده قیمت مرغ کاهش خواهد یافت افزود: آبان ماه قیمت مرغ تا 5 هزار و 800 تومان هم کاهش خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مرغ‌های وارد شده در بازار جوجه‌ریزی 45 روزه هستند و اکثر با وزن بین 2 تا 2 کیلو و 800 وارد بازار می‌شوند.

عاشوری وزن متغیر مرغ‌ها را به دلیل آب و هوای مرغداری و بستگی به مکانیزه بودن مرغداری‌ها برشمرد و گفت: وزن مرغ بین یک‌هزار و 300 تا یک‌هزار و 800 کیلوگرم برای انتخاب مرغ مصرفی بهتر است.

وی تصریح کرد: مرغ‌های کمتر از دو کیلوگرم مرغ‌های ارگانیک هستند و از مواد اولیه مکمل در آنها کمتر مصرف می‌شود.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با بیان اینکه تعداد بسیار کمی از پرورش‌دهنده‌های مرغ همدان از مواد مکمل اولیه استفاده نمی‌کنند تأکید کرد: از بین 400 واحد پرورش مرغ در استان حدود 15 واحد از مواد مکمل در پرورش مرغ‌ها استفاده نمی‌کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار