۴۳ هزار کنکوری در البرز باهم رقابت می‌کنند

رییس اداره سنجش آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: ۱۴۴ حوزه آموزش و پرورش این استان آماده برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در سال ۱۴۰۱ شده است.
کد خبر: ۱۰۵۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲ 28 June 2022

به گزارش «تابناک البرز» اصغر افشار اظهار داشت: امسال ۲۳ هزار و ۷۳۶ داوطلب در آزمون سراسری دانشگاه ها در  استان البرز شرکت می کنند.

وی تعداد کل داوطلبان کنکور استان البرز در سال ۱۴۰۱ را ۴۳ هزار نفر ذکر کرد و یادآور شد: تعداد عوامل اجرایی کنکور امسال در حوزه های آموزش و پرورش استان نیز سه هزار نفراست.

وی بیان داشت: داوطلبان در پنج گروه آزمایشی ازهشتم تا ۱۱ تیرماه در آزمون سراسری با یکدیگر به رقابت می پردازند.

افشارتصریح کرد: آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی هنر درصبح چهارشنبه هشتم تی، داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه نهم تیر، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه دهم تیر و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح شنبه یازدهم تیربرگزار خواهد شد.

 وی با بیان اینکه  درب های ورودی مکان های برگزاری آزمون سراسری ۲ ساعت قبل از آغاز آزمون باز می شود،اضافه کرد: آزمون های نوبت صبح از ساعت هشت و نیم آغاز شده اما درهای حوزه های آزمون از ساعت ۶.۳۰ صبح باز است.

 وی ادامه داد: حوزه های آزمون با توجه کامل به پروتکل های بهداشتی برای کنکور سراسری ۱۴۰۱ در استان البرز سازماندهی شده است.

رییس اداره سنجش آموزش و پرورش البرز افزود: انتظار می‌رود داوطلبان راس ساعت مقرر در محل آزمون خود حضور یابند و محل برگزاری آزمون را از قبل شناسایی کنند.

وی یادآورشد: داوطلبان از آوردن وسایل اضافی مانند تلفن همراه، تبلت، ماشین حساب و سایر موراد خودداری کنند و تنها اقلام ضروری از جمله مداد، پاک‌کن، تراش و ماسک به همراه داشته باشند.

سال گذشته ۴۰ هزار و ۹۳۱ داوطلب در حوزه های کنکور استان البرز شرکت کردند.

استان البرز ۵۲۰ هزار دانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار