اجلاس آزادگان استان مرکزی برگزار می‌شود

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:حقایق دفاع مقدس و بهره برداری از گنج عظیم دفاع مقدس ایمان جوانان و انگیزه آنها را تقویت خواهد کرد
کد خبر: ۱۱۲۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳ 13 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی،سردار محسن کریمی در نشست ستاد کنگره شهدای استان مرکزی افزود:آزادگان سرافراز، جانبازان دلاور و رزمندگان سلحشور باید در میدان جهاد تبیین نقش آفرینی کنند و یکی از وظایف این عزیزان تبیین زیبایی های جبهه و حماسه ها برای نسل جدید است و باید با بیان حقایق جبهه ایمان جوانان را مستحکم تر کنند.


 وی گفت:حقایق دفاع مقدس و بهره برداری از گنج عظیم دفاع مقدس ایمان جوانان و انگیزه آنها را تقویت خواهد کرد و در شرایطی که دشمنان انقلاب سعی دارد جوانان را از تاریخ پرافتخار کشورمان جدا کند باید به مسئله تبیین و بیان زیبایی ها اهمیت فراوانی داد.

سردار کریمی اظهارکرد: ۲۶ مرداد ماه یک فرصت بسیار خوب برای پرداختن به مقام و جایگاه آزادگان است که با توجه به این مهم و در راستای برنامه های گام دوم کنگره شهدای استان مرکزی اجلاسیه آزادگان در دستور کار قرار گرفت.

ایشان افزود:برگزاری اجلاسیه به عنوان آغاز کار خواهد بود و نیاز است با کمک خود آزاده های عزیز اقدامات ارزشمند و ماندگاری از جمله تولید محتوا و روایت گری برای نسل جوان و نوجوان انجام شود.

فرمانده سپاه روح الله گفت:اجلاسیه آزادگان استان مرکزی همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در مرداد ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد و برنامه های اجرایی این اجلاسیه به مدت یک ماه انجام می شود و برنامه های محتوایی در طول سال باید مورد توجه این کارگروه باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار