رئیس پلیس فتا استان البرز از دستگیری عامل فروش اقلام MDF خبر داد و گفت : شخصی که اقدام به ارسال پیامک در سایت دیوار با مضمون فروش ویژه MDF می نمود، دستگیرشد.
کد خبر: ۱۱۶۹۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱ 01 June 2024

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ "رسول جلیلیان" در تشریح این خبر گفت: در بررسی های اولیه مشخص گردید متهم با استفاده از مهارت و اصطلاحات MDF  و تخفيفات ويژه اقدام به فريب کاربران و کلاهبرداری از آنها مي نموده است . نظر به حساسيت موضوع ، پرونده به صورت ويژه در دستور کار کارشناسان پليس فتا استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي صورت گرفته ، محل مخفيگاه و مسيرهاي تردد متهم در شهريار شناسايي و با هماهنگي انجام شده با مرجع قضايي اکيپي از مامورين مجرب اين پليس به محل اعزام و با اجراي سناريوي پيچيده و شگردهاي خاص پليسي و طي يک عمليات غافلگيرانه متهم دستگير و در بازرسي بدني از متهم تعداد دو دستگاه گوشي تلفن همراه کشف و ضبط گرديد .

این مقام انتظامی گفت: متهم پس از حضور در پلیس ، با رويت مستندات و ادله موجود در پرونده لب به اعتراف گشوده و به بزه ارتکابي خود اقرار کرد.

سرهنگ رسول جلیلیان گفت : شهروندان توجه داشته باشند برای خرید از سایت های واسط فروشگاهی نیاز به پرداخت وجه نبوده و تا حدممکن به‌صورت حضوری پس از تایید هویت و رویت فروشنده اقدام به واریز وجه کنند همچنین قبل از واریز هرگونه وجهی به حساب بانکی احراز هویت نمایند.

رئیس پلیس فتا استان البرز خاطر نشان کرد:در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir بخش گزارشات مردمی یا مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن 096380 با پلیس فتا در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار