مدیر کل سلامت خانواده و نظام ارجاع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: طرح سلامت خانواده در سازمان بیمه سلامت ایران کلید خورد.
کد خبر: ۱۱۶۹۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵ 02 June 2024

به گزارش «تابناک البرز» مدیر کل سلامت خانواده و نظام ارجاع سازمان بیمه سلامت ایران در دیدار از اداره کل بیمه سلامت استان البرز، ضمن تاکید بر ارائه بسته خدمتی کامل طبق تفاهم نامه سازمان بیمه سلامت ایران و وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تمامی مراکز بهداشت و درمان روستایی همه ماهه پایش می شوند و اساس همکاری بر اجرای تمامی مفاد تفاهم نامه همکاری فی مابین می باشد.

دکتر مسعود مشایخی که قبل از این دیدار ازبرخی مراکز بهداشت و درمان روستایی استان بازدید بعمل آورده بود گفت: در برخی از مراکز بهداشت روستائی خدمات درمانی به صورت کامل ارائه نمی گردد و این موضوع توسط همکاران ما در سطح کشور در حال پیگیری می باشد.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سازمان بیمه سلامت با شتاب زیاد به سمت الکترونیکی کردن امور در حال حرکت می باشد و تلاش ما بر این است که با توسعه خدمات الکترونیک محور، تمامی ارکان خدمتی بدون دخالت نیروی انسانی و در قالب سیستم الکترونیک انجام شود.

وی افزود: یکی از مباحث بسیار جدی که سازمان بیمه سلامت در آن ورود کرده و دنبال می کند؛ موضوع طرح سلامت خانواده است که با همکاری وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و تمامی سازمانهای بیمه گر در سطح کشور در حال انجام است و هم اکنون طرح مطالعاتی آن در سازمان بیمه سلامت ایران کلید خورده است.

مدیر کل بیمه سلامت استان البرز هم در این دیدار ضمن برشماری خدمات ارائه شده به بیمه شدگان محترم گفت: استان البرز ازنظر ارائه خدمات ناباروری دچار کمبود است و انتظار می رود دستگاههای مسئول در حوزه درمان به این موضوع ورود جدی تری داشته باشند و این در حالی است که از سه مرکز دارای امکانات ناباروری فقط یک مرکز فعال است و یقینا جوابگوی نیاز استان نمی باشد.

دکتر داود زارع گفت: موضوع پایش مراکز بهداشت و درمان به طور خیلی جدی در حال پیگیری است و عملکرد تمامی کادر فعال در این مراکز از طرف بیمه سلامت پایش می شود و بعضا برخی نارضایتی ها از خدمات ارائه شده به بیمه شدگان محترم به این اداره کل گزارش می شود که ما نیز از طرق قانونی به آنها رسیدگی می نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار