سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ضمن دعوت از مردم شهید پرور کرج برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم «سعید آبیار»، گفت: زمان تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام صبح فردا پنجشنبه در کرج تعیین شده است.
کد خبر: ۱۱۶۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷ 05 June 2024

به گزارش «تابناک البرز» امیرحسین دانش کهن افزود : پیکر مطهر این شهید گرانقدر فردا از ساعت ۰۸:۳۰ از میدان شهدا به سمت امام زاده حسن(ع) کرج تشییع و پس از اقامه نماز برای خاکسپاری به حرم مطهر شاه عبدالعظیم الحسنی (ع) در شهر ری انتقال خواهد یافت .

وی بیان کرد: مراسم وداع با این شهید والامقام نیز بین نماز مغرب و عشاء امروز در مسجد چهارده معصوم(ع) واقع در ۳۵۰متری بنیاد کرج برگزار می شود.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ضمن دعوت از مردم شهید پرور استان البرز برای شرکت در مراسم تشییع این شهید والامقام تاکید کرد: شهدا برای ارزشهای نظام اسلامی با ایثار و فداکاری جان خود را هدیه دادند، تکریم این عزیزان کوچکترین وظیفه ما در راستای قدردانی از این کبوتران خونین بال است، ستاره‌هایی که نامشان در تاریخ جاودانه شد، امید است با حضور حماسی و کم‌نظیر در استقبال، وداع و تشییع پیکر مطهر و آسمانی شهید مدافع حرم «سعید آبیار» قدردان فداکاریها و رشادت‌های این شهید والامقام باشیم.

شهید مدافع حرم سعید آبیار متولد دوم شهریورماه سال ۱۳۵۱ سیزدهم خردادماه جاری در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حلب سوریه به شهادت رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار