مرد جوانی که برای نجات جان یک مادر و کودک وارد رودخانه کرج شده بود، غرق شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶ 05 June 2024

مرد جوان قربانی نجات یک کودک از آب شد

به گزارش «تابناک البرز» محمدباقر خلفی گفت: پانزدهم خرداد سه حادثه در استان البرز رخ داد که به همت امدادگران هلال احمر دو حادثه منجر به نجات و متأسفانه در یکی از حادثه‌ها یک نفر فوت شد.

وی ادامه داد: طی تماس تلفنی با مرکز هماهنگی و کنترل عملیات استان مبنی بر افتادن یک کودک در رودخانه کرج 2نفر برای نجات وی اقدام می‌کنند. در این اقدام کودک و مادرش نجات پیدا می‌کنند اما متأسفانه یک مرد حدود 35 ساله در این حادثه جان خود را از دست می‌دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز با بیان اینکه حادثه دوم در طالقان مبنی بر گرفتار شدن 3 گردشگر در کوه‌های روستای دیزان رخ داد،‌ گفت: بلافاصله تیم امداد و نجات طالقان به محل حادثه اعزام و پس از جست‌وجو در ارتفاعات حادثه‌دیدگان بدون هیچ آسیبی به محل امن منتقل شدند.

خلفی با اشاره به اینکه حادثه‌ای دیگر در حاشیه رودخانه کرج امروز رخ داده است، گفت: ساعت 14 امروز در تماس تلفنی با کنترل عملیات هلال احمر استان البرز  اعلام شد که مادر و کودکی در نزدیکی تونل 6 کنار پمپ بنزین در حاشیه رودخانه که برای سبزی‌چینی رفته بودند گرفتار شدند که طی عملیاتی تیم شهرستانک هلال احمر  هردو نفر را نجات دادند.

مدیرکل هلال احمر استان البرز با توجه به اینکه طی دو هفته گذشته حادثه کوهستان پنجمین حادثه در ارتفاعات بوده است، ادامه داد: از گردشگران خواهشمندیم بدون اطلاع و تجهیزات لازم اقدام به صعود نکنند و از شهروندان و مسافران می خواهیم از اطراف در کنار رودخانه ها جداً خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار