برزو کلانتری در سرمقاله نشریه نقش البرز نوشت: از دوهزار واحد مسکن مهر هفتصد واحد توسط پیمانکار به افراد غیر واگذار شده است که در جای خود رکورددار درهم ریختگی اداره کل راه و شهر سازی البرز را نشان می دهد، آیا وزیر راه و شهرسازی که کاندیدای ریاست جمهوری انتخابات پیش رو و مدعی کارآمدی می باشد بهتر نیست به زیرمجموعه خود در استانها توجه بیشتری داشته باشد!!
کد خبر: ۱۱۷۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳ 11 June 2024

چرا پیمانکار هفتصد واحد مسکن مهر را فروخت؟؟!!

به گزارش «تابناک البرز» اداره کل راه و شهر سازی البرز در ناکار آمدی حکایت دیرپایی دارد و هر سال دریغ از سال قبل، این اداره در نامدیریتی و عدم پاسخگویی به شهروندان در رتبه نخست ادارات دولتی استان البرز قرار دارد که این درهم ریختگی فقط در مسکن خلاصه نمی شود و در جای جای این اداره کل مشهود است و گلایه مندی شهروندان از این اداره متاسفانه در صدر جدول قرار دارد.

چندی پیش تعدادی از متقاضیان مسکن مهر البرز به تحریریه تابناک مراجعه و از مشکلات پیش آمده برای آنها و عدم پاسخگویی مسئولان امر گله مندی خود را با همکاران ما درمیان گذاشتند. 

این افراد ازفروش آپارتمان هایی که به آنها واگذار شده است و در حال پرداخت اقساط هستند به افراد غیر توسط پیمانکار سخن گفتند. این شهروندان تمام دارایی خود را برای داشتن یک سرپناه به حساب مسکن مهر واریز نموده و با مشقت در حال پرداخت اقساط به بانک های عامل هستند اما در عین ناباوری زمان تحویل سرپناه آنها توسط پیمانکار به افراد غیر واگذار شده است. جالب اینجاست که مدیران مربوطه به جای پاسخگویی با خونسردی هر چه تمام متقاضیان را به شکایت از پیمانکار هدایت می نمایند که با این حساب خانه دار شدن آنها سالها به تاخیر خواهد افتاد. این درحالی است که به هیچ عنوان طرف حساب متقاضیان پیمانکار نیست آیا هزینه و خسارت ناشی از ناکارآمدی مدیران مسکن و شهرسازی را مردم باید پرداخت نمایند! بر اساس شنیده ها از دوهزار واحد مسکن مهر هفتصد واحد توسط پیمانکار به افراد غیر واگذار شده است که در جای خود رکورددار درهم ریختگی این اداره کل را نشان می دهد.

آیا وزیر راه و شهرسازی که کاندیدای ریاست جمهوری انتخابات پیش رو و مدعی کارآمدی می باشد بهتر نیست به زیرمجموعه خود در استانها توجه بیشتری داشته باشد!

متقاضیان مسکن مهر در سفر قبلی رئیس جمهور شهید با مسئولان وزارت خانه موضوعات پیش آمده را در میان گذاشتند و دستوراتی نیز توسط مدیران ارشد راه و شهرسازی به مدیران استانی صادر شد اما این نامه ها در پیچ و خم اداری به ارزنی مورد توجه قرار نگرفت.

در یکی از این موارد استاندار محترم البرز دستور ویژه ای برای مدیر کل جوان راه و شهرسازی جهت لزوم احقاق حق متقاضی مسکن مهر و برخورد با پیمانکار خاطی و تحویل واحد های مسکونی به محقین را صادر نمود که در پاسخ دستور استاندار محترم جناب مدیرکل جوان و خام مسکن و شهرسازی البرز بجای احقاق حق متقاضی می فرماید به استاندار بگوئید پیمانکار هفتصد واحد ما را فروخته است بهتر است به جای نامه نگاری با ما این امر را ایشان پیگیری کند واحدها را پس بگیرد!!!!

این جواب آیا در خور مدیرکلی در قامت استان بزرگ و استراتژیکی مانند البرز است که این چنین با متقاضیانی که از طرف استاندار به دادخواهی رهسپار شده اند برخورد نمایند؟ حال شما بخوانید حدیث مفصل این استان را که چگونه با چنین نامدیرانی اداره می شود! آیا جواب ناکارآمدی و هزاران سوال که در ذهن متقاضیان و مردم قرار دارد را مالباختگان باید بدهند؟

از استاندار محترم به جد خواستار پیگیری و برخورد جدی با مدیران راه و شهرسازی هستیم.

در خصوص مسکن مهر و ناکارآمدی ها در ادارات کل استان در شماره های آینده انشاالله بیشتر خواهیم نوشت.....

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار