عضو شورای اسلامی کمالشهر گفت: یکی از مطالبات مردمی ایجاد و گسترش فضاهای ورزشی در کمالشهر است که پاسخگویی به این درخواست‌ها به دنبال افزایش سرانه ورزشی و احداث مجموعه ورزشی زورخانه باستانی هستیم.
کد خبر: ۱۱۷۱۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳ 18 June 2024

به گزارش «تابناک البرز» محسن افشار با تاکید بر ضرورت ارتقاء سرانه ورزشی کمالشهر اظهار کرد: با توجه به اینکه سرانه ورزشی در کمالشهر به نسبت جمعیتی که در آن ساکن هستند کم است، در تلاش هستیم تا شرایطی را فراهم کنیم که به این سرانه افزوده شده و به مطالبات مردمی و جامعه ورزشی پاسخ بگوییم.

وی ادامه داد: لذا با توجه به درخواست‌های جامعه ورزش خصوصا افرادی که در حوزه ورزش زورخانه‌ای فعالیت می‌کنند؛ قطعه زمینی در انتهای بلوار شهرداری در کنار پارک زیتون از طرف واحد املاک شهرداری پیشنهاد شده که به این پارک اضافه شود. بخشی از این زمین را به مجموعه ورزشی زورخانه‌ای باستانی اختصاص داده‌ایم.

افشار در ادامه گفت: تاکنون در کمالشهر مجموعه ورزشی زورخانه‌ای باستانی نداشته‌ایم، بر این اساس بر آن شدیم که یک مجموعه ورزشی زورخانه‌ای احداث کنیم. احداث این مجموعه کمک زیادی به افزایش سرانه ورزشی خواهد کرد و اقدام خوبی در جهت پاسخگویی به درخواست‌های مردمی و جامعه ورزشی کمالشهر خواهد بود.

عضو شورای اسلامی کمالشهر افزود : چون ورزش زورخانه‌ای ورزشی با ذکر نام حضرت علی (ع) به عنوان الگوی جوانمردی و پهلوانی مزین و همراه است، در تلاش هستیم کلنگ زنی این مجموعه همزمان با مناسبتی که مرتبط با این امام بزرگوار است، انجام شود.

 وی ادامه داد: چون نمی‌خواهیم که پس از کلنگ زنی وقفه‌ای در احداث این مجموعه ایجاد شود، لذا به دنبال این هستیم که طی یک برنامه مدون برآوردهای اولیه توسط تیم مجری طرح انجام و سپس مصالح مورد نیاز آن تامین شود و بلافاصله بعد کلنگ زنی آن را داشته باشیم.

افشار با بیان اینکه بر آن هستیم که بخشی از اعتبار احداث این زورخانه را از طریق کمک‌های شهرداری و بخش بزرگتری از کانال خیرین تامین شود، یادآور شد: با توجه به اینکه متولی ورزش شهرداری و شورای شهر نیست و از طرفی وزارت ورزش در این زمینه کمبودهایی دارد، به نوعی شورای کمالشهر از دوره چهارم فعالیت خود تلاش کرده که حوزه‌های ورزشی را تقویت کرده و نیازهای مردمی را تامین کند.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه دو سالن ورزشی در خرمدشت و کمالشهر احداث کرده‌ایم و امسال هم از طریق خیرین در پیشاهنگی در حال ایجاد یک زمین چمن مصنوعی هستیم. چون مردم درخواست دارند، موضوع فضاهای ورزشی را پیگیر هستیم و امیدواریم با این اقدامات و طرح‌های پیش رو بتوانیم کمبودهای ورزشی را جبران کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار