مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از برگزاری آئین بهره برداری چاه جدید بی بی سکینه شهر ماهدشت و ورود به مدار آبرسانی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳ 29 June 2024

به گزارش «تابناک البرز» حمیدرضا نامداری در این خصوص گفت: در راستای اجرای طرح های جهادی دولت سیزدهم در حوزه آب و فاضلاب و باهدف افزایش ظرفیت تامین آب شهر ماهدشت شهرستان کرج، حفر یک حلقه چاه در خیابان بی بی سکینه (س) در دستور کار قرار گرفته و شروع عملیات اجرائی آن از اواخر فروردین ماه سال جاری آغاز شد که این طرح با حمایت ویژه امام جمعه و مشارکت شهرداری با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در مدت زمان دو ماه محقق و در حال حاضر وارد مدار بهره برداری گردید.

وی افزود: میزان تولید آب این چاه ۲۰ لیتر بر ثانیه می‌باشد که دستاورد این اقدام ، رفع مشکل افت فشار و قطعی آب گذشته در منطقه است.

مدیرعامل آبفا البرز در خاتمه ضمن اعلام خرسندی امام جمعه ماهدشت از اقدامات و عملکرد دولت سیزدهم و شرکت آب و فاضلاب استان البرز تصریح کرد: به پاس زحمات و تلاش سه ساله شهید دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی ایران که خدمات ارزنده ای در صنعت آب و فاضلاب کشور از خویش به یادگار گذاشت، پروژه مذکور به عنوان *شهدای خدمت* مزین گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار