فراهم بودن بسترهای مناسب برای رشدورزش

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: بسترهای لازم برای پیشرفت قهرمانان ورزشی در عرصه های مختلف بین المللی فراهم است.
کد خبر: ۱۲۷۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ 11 November 2015

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: بسترهای لازم برای پیشرفت قهرمانان ورزشی در عرصه های مختلف بین المللی فراهم است.

به گزارش ایرنا؛ رسول منعم درآئین استقبال ازسمیه قمری نایب قهرمان مسابقات جهانی کیک بوکسینگ اسپانیا اظهار کرد: افتخارآفرینان مسابقات جهانی آسیایی و نیز المپیک از حمایت همه جانبه برخوردار خواهند بود و تمامی امکانات و پشتوانه لازم برای موفقیت آنها در استان همدان فراهم است.

وی اضافه کرد: خوشحالیم که بانوان همدانی در عرصه های بین المللی طی سال های اخیر درخشش بسیار خوبی داشته اند و افتخارآفرینی آنها مایه مباهات و دلگرمی جامعه ورزشی بویژه بانوان جوان است.

منعم بیان کرد: دستگاه ورزش همدان حمایت همه جانبه از بانوان دارد و نفراتی که بتوانند در میادین بین المللی مدال کسب کنند، از توجه ویژه برخوردار خواهند بود.

وی با تبریک مدال نقره سمیه قمری در مسابقات جهانی کیک بوکسینگ اسپانیا گفت: رشته های رزمی از پتانسیل بالایی نزد همدانی برخوردار است و استعدادهای خوبی بویژه در جوانان داریم.

وی کسب دو مدال طلا و نقره ملی پوشان همدانی در رقابتهای جهانی کیک بوکسینگ اسپانیا را افتخار ارزنده ای برای کشورمان برشمرد و گفت: همدان با کسب دو مدال طلا و نقره توانست عملکرد درخشانی را در ترکیب تیم ملی داشته باشد.

سمیه قمری بانوی کیک بوکسینگ شهرستان تویسرکان با نشان نقره خود عنوان نایب قهرمان مسابقات جهانی 2015 البیر اسپانیا را کسب کرد.

تیم ملی کیک بوکسینگ کشورمان با ترکیب هفت ورزشکار در رده سنی بزرگسال، سه ورزشکار زن و سه ورزشکار در رده سنی جوانان راهی مسابقات جهانی کیک بوکسینگ در شهر اِلبیر در ایالت الیکانته اسپانیا شده بود و توانست با 9 طلا، سه نقره و دو برنز در مجموع بخش جوانان و بزرگسالان به مقام اول تیمی جهان دست یابد.

همچنین دیگر ورزشکار استان همدان، سهراب بهرامی رزمی کار، وزن 80 کیلوگرم هم برای نخستین بار از شهرستان ملایر در این رقابتها توانست قهرمان جهان شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار